fredag 1. april 2011

Noen ganger er man heldig :-)

 I går var jeg på en bruktbutikk og fant disse søte lampene :-) Vet ikke hvor gamle de er,men utifra ledningen og kontakten tipper jeg 40 år kanskje..Ga 50 kr for BEGGE :-) :-) føler meg så heldig når jeg kommer over vakre ting og i tilegg til en slik pris :-) Morsomt! Vet ikke helt om jeg skal gjøre noe med messing fargen...Hva synes dere? kanskje hvit? eller til og med rosa :-) Bare for å bryte det nostalgiske :-)
 Denne skal få en makeover i helgen! Skal vise dere det ferdige resultatet  :-)  Lampen ble min for 15 kr :-)
Var innom Happy hobby på gjøvik å kjøpte noen flere blonder :-) De har ganske rimelige og fine blonder der :-)

Har ikke noen aprilspøk i dag :-) men bare ett ønske om at dere koser dere maks i helgen :-)

Ta vare på hverandre!

P.s Noen som lurte på hvor jeg hadde kjøpt engelen i forrige innlegg,den er kjøpt på Julies hus   som ligger på Kvartal 48 på hamar :-)

Klemmer ifra Alven :-)

1 kommentar:

Datt sa...

Oh, digger den messinglampa! :D