mandag 28. mars 2011

En vakker engel....

 I helgen har jeg vært å fått litt "stell" av min kjære mor :-) Alltid godt å være der :-) får middag servert og står opp til lukten av nystekt gjærbakst :-) Mor er en engel i seg selv :-) men er engelen over her som overskriften gjelder :-) På hamar har de en engle butikk (har skrevet om den før) De har veldig mange fine engler! Blandt annet denne som ble med meg hjem på lørdag :-) Vakker der den henger i vinduet på stuen...
Dere ser ikke hvor fin fargen egentlig er...må ta meg en tur til en fotobutikk å få litt veiledning når det gjelder bruken av kamera tror jeg ;-)... Liker ikke å bruke blitz og da blir bildene ofte for mørke.

Sommerfugl lampen jeg har vedsiden av sengen min er helt unik :-) Og vakker :-) Har fått den av min kjære mor :-) Søt historie. Moren til hennes ungdomskjæreste laget den til min mor  :-)
På en knagg i stua henger dette bilde av min kjære far og meg som liten :-) Bilde er tatt med lånte gammeldagse klær i Danmark :-) Tror det var i Legoland.  Liker det så godt! Og rammen er nydelig synes jeg :-)

R.i.p Elizabeth Taylor og Wenche Foss :-) To store divaer er gått bort....

Ta vare på hverandre!
Mange klemmer ifra Alven :-)

12 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
helt vidundelig engel du har kjøpt deg til vinduet, så koselig det høres ut hos din mor,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

gro anita sa...

hei du,så koselig at du har kost deg hos mamman din...hva heter butikken på Hamar hvor du har kjøpt den nydelige englen? mvh Gro

Unknown sa...

Åååå, en englebutikk?? Er det mulig da, jeg elsker engler ♥ Der skulle jeg nok vært ja...:))
Nydelig den du har kjøpt!
Og så godt og være hjemme hos mor for litt pleie innimellom, det trengs;))

Klem Line

Bondekjerringa sa...

Alltid godt å få stell av mamma, vettu :)
Kjempefine engler!
Bildet var skikkelig stilig, må nesten ha meg en tur til Legoland, skjønner jeg!
ha en fin kveld videre :)

Mamsens hus sa...

Så fin engel. :)
Ha en fin dag!

Hos Jorunn sa...

Deilig å kunne komme hjem til mor å få litt ekstra omsorg og pleie. Vi som er mødre synes det er koselig å dulle litt med de voksne barna også...ihvertfall gjør jeg det:) Det var en vakker engel som hang i vinduet, den passet fint der. De lerretsbildene av Frida Kahlo lengre ned var kule! Gøy å lage de selv slik du gjorde! Ha en flott uke, Alven! Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Deilig med litt eksktra omsorg. Godt for både mor og "barn" :)
Englebutikk hørtes fantastisk ut !
Og den engelen som henger i vinduet her....Nydelig ♥

KLem fra Ingunn :)

bollapinnsvin sa...

Heisann...Jeg er et engle menneske og stoppet japt ved din blogg da jeg så den du har hengt opp i vinduet.
Så flott blogg. Faktisk veldig flott!!1 legger meg til som følge jeg. god middag.
De beste ønsker fra Bollapinnsvin

h.espe sa...

En helt nydelig engel du har kjøpt deg - er jo litt svak for engler jeg da.... :o) Koselig å være hjemme hos mamma og få godt stell. Selv gleder jeg meg til påske til jeg skal hjem til mamma og pappa - finnes ikke noe bedre!

Ha en flotters torsdag i morgen!

Goklem fra Hildegunn

Gunn Merete sa...

hei!
denne bloggen her?
http://harendrom.blogspot.com/

Unknown sa...

Hei igjen, skjønne Alven;))
Veldig hyggelig at du tipser om mine Tilda frøkner ♥ Fikk en hendvendelse nå av ei som hadde fått tips fra deg;)

Klem Line

(eddas) sa...

Nydelig engel som henger så flott der i vinduet....
ha en koselig vårdag..
klemklem