torsdag 27. november 2014

Walk in closet ble grått :-)









 
 
Ikke store forandringen ,men akkurat passe :-)  Ble godt å få bort enda ett gult rom :-) Malte gjesterommet som nå er blitt eldstejenta sitt rom, fra gult til tre vegger med hvitt og en lilla grå :-) Blandet malingen selv av maling jeg hadde hjemme her :-) bilder kommer av det rommet også :-)


De fleste er vel inne i julemodus nå,men jeg er nok litt gammeldags der..henger litt etter ;-) for her pyntes det ikke før det nærmer seg jul :-) synes adventstid skal være adventstid og jul være jul :-) men alle har vi våre tradisjoner og noen nye skapes også :-) til og med her hos oss  :-)  Også er det jo flott å bli inspirert av alle de flotte julehusene her inne i bloggverden .-) gleder meg masse til å pynte her hjemme med ungene :-)

Håper livet gir dere gode opplevelser :-)
Ta vare på hverandre og deg selv  :-)

Mange klemmer ifra Alven
 
 
 

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flott å ha et eget garderoberom.
Og så kjempekoselig du har gjort det der.
Du de funnene dine under her er jo utrolig flotte.
Skikkelige skatter som du har tatt vare på.
Håper du kan få noen til å se på gramafonen.
Kanskje den starter en dag.
Flott er den nå uannsett som pynt.
Ha ei herlig adventshelg :)

h.espe sa...

Så flott walk-in closet du har! Å ha et eget rom bare til klær og sko er jo bare drømmen - skulle veldig gjerne ha hatt et slikt rom...

Nå går tiden frem mot jul i rasende fart.Selv skal jeg bare jobbe til og med tirsdag, og da blir det lang vestlandsjul på meg - gleder meg!!!

Ønsker deg fortsatt fine adventsdager!!

Klem fra Hildegunn