tirsdag 3. september 2013

Vakre ting på veggen der......

 Gammelt,vakkert fat er alltid velkomment hjem til meg :-) fant dette på brukt og antikk messen som var her jeg bor, for ett par uker siden :-) Vakkert motiv så for meg fungerer dette som ett bilde :-)



Denne rammerekken fant jeg også :-) passer perfekt til min lille familie :-) har mange fine bilder å velge i så må bare få minimert de :-) Bra man kan ordne og justere slike ting selv rett fra pcen :-)


Håper livet behandler dere godt :-) Nyter hver dag og hvert vakre øyeblikk  :-)

Ta vare på deg selv og øyeblikkene!

Mange klemmer ifra Alven :-)


6 kommentarer:

Black Feathers sa...

Heisann du.
Håper det har vært en like deilig dag hos deg som det har vært her. å tøff den ramme Glade farger. ;) Jeg fikk med meg et nydelig fat fra helgens loppemarked. ;) Moro å finne nye skatter.

Ha en deilig dag.
Klem Eline. ;)

Jette Hollesen sa...

Gamle ting med sjæl, det er lige mig.
Se, sans og skab stemning gør hverdagslivet rigere!
Venlig Hilsen
JetteMajken

Camilla sa...

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Nostalgia sa...

Hei :-)

Takk for interessen for vintagevesken på min blogg. Porto kommer på ca 40 kroner.

Mvh Synnøve

Black Feathers sa...

Hei, hei du.
Svinger bare innom for å høre om du har det bra. Lenge siden du har vært innom bloggen din. Håper du koser deg sammen med familien og førjulstiden.
Klem Eline. ;)

Black Feathers sa...

Hei du.
Jeg bare titter innom for å ønske deg en riktig fin adventstid.
Klemmer