torsdag 16. januar 2014

Mye lys i mørke vinterkvelder :-)

  Koser meg disse vinterkveldene der man kan fylle stua med masse lys :-) her er bilde fra dagligstua/tvstua mi :-) tenner vel rundt 30-40 lys hver kveld ;-) Skal ta noen bilder av stuen på dagtid så dere kan se den ordenlig :-) her inne har jeg masse farger :-) og trives godt med det :-)

  Til jul var jeg så heldig å få min første Roka av ei god venninne :-) Den fikk plass på veggen med en gang :-) Har ønsket meg en slik i 20 år :-) dette er ikke ett orginal maleri altså. men det står selvsagt på ønskelisten ;-) Men er mer enn fornøyd med en kopi også jeg :-)



Har  fått mange fine turer på ski allerede i år :-) Både barna og jeg elsker å gå på ski og jeg er så takknemlig for det. Naturen gir meg energi og lykkefølelse :-) Bilde over er fra en av årets skiturer :-)

Ta vare på hverandre og øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

6 kommentarer:

h.espe sa...

Hei, og godt nyttår til deg!

Finnes jo ikke mye som er koseligere enn å tenne masse levende lys en mørk vinterkveld - jeg gjør akkurat det samme !

Ha en fin fredag og helg!!

kelm fra Hildegunn

Taubanevegen sa...

Stearinlys er et must om kveldene nå, ja! Tenner nok ikke like mange som deg, men! ;)

Nydelig vinterbildet. Er så flott med all snøen som har kommet. :)

Ønsker deg og dine en fin helg. Klem

Black Feathers sa...

Å tenne lys er noe jeg liker å gjøre. Dog nok ikke så mange som du men jeg har nesten alltid tente lys rundt meg på vinterstid. Jeg drømmer om å spenne på meg skiene og gå tur i skogen mens snøen sakte daler ned, nydelig. ;-)

Ha en strålende helg og tusen takk for fin kommentar på innlegget mitt. ;-)

Fjordheim sa...

Koselig stemning i stua di.
En nydelig måneskinnslampe
Deler nok ikke din glede over all snøen vi får for tida. Men når en
bor her så må en bare ta det med seg.
Ønsker deg en fortsatt god helg :)

Anonym sa...

Så lekker stue du har, koselig med masse tente lys. :)) Flott bilde du fikk i gave.
Ha en fin ny uke.
Klem Mette.

Anonym sa...

Så utrolig fin side du har :-) mange flotte bilder,og du er like kreativ og flink..godt at du og ungene har det bra,tenker jo på dere :-) selv har jeg fått ei lita datter som snart er 5 mnd og heter Emma <3 storkoser oss....mvh Monica torsvik