fredag 29. august 2014

Walk in closet!


Hei :-) Vil vise dere walk in closet mitt før jeg maler det :-) Har kjøpt inn grå maling så da er det bare å få begynt :-)



                  Er veldig glad i plassen her inne :-) oversiktlig og lett å finne klær å ha på seg.





 Fant en brudekjole fra 70 tallet på en  bruktbutikk :-) ga 50 kr for den og synes den gjorde seg
som pynt på veggen :-)




 
 
Dette er fra inne på soverommet mitt :-) elsker ovnen min,særlig på kalde vinterkvelder..høre det knitre :-) Lover å komme med ett nytt innlegg etter jeg er ferdig med å male :-)
 
 
Ønsker dere en flott helg :-) ta vare på hverandre!
 
 
Mange  klemmer
ifra
Alven :-)

5 kommentarer:

Taubanevegen sa...

Så herlig med et walk in closet! :)
Ovnen er kjempefin og sikkert kjempegod å ha på vinteren, ja.
God helg og klem :)

Inspirasjon fra Elin sa...

veldig praktisk med walk in closet. Kos deg med malingen

Posttausa sa...

Så flott det var! Ser veldig kjekt ut å ha walk in closet.
Gler meg til å sjå etter malinga;)

Ovnen var heilt nydelig! Ingenting som er bedre enn lyden og varmen frå ein knitrande vedovn:)
Kjekt å høyre frå deg igjen:)

Ønsker deg ei fin helg.
Klem frå Alva

Fjordheim sa...

Kjempegodt med en slik garderobe.
Veldig fint var det.
Så da er det bare å male ivei.
Ha ei fortsatt herlig helg :)

Unknown sa...

Hi there, You've done an excellent job. I'll certainly Digg it and personally suggest to my friends. I am confident they'll be benefited from this website...Best Cccam Server