tirsdag 3. september 2013

Vakre ting på veggen der......

 Gammelt,vakkert fat er alltid velkomment hjem til meg :-) fant dette på brukt og antikk messen som var her jeg bor, for ett par uker siden :-) Vakkert motiv så for meg fungerer dette som ett bilde :-)



Denne rammerekken fant jeg også :-) passer perfekt til min lille familie :-) har mange fine bilder å velge i så må bare få minimert de :-) Bra man kan ordne og justere slike ting selv rett fra pcen :-)


Håper livet behandler dere godt :-) Nyter hver dag og hvert vakre øyeblikk  :-)

Ta vare på deg selv og øyeblikkene!

Mange klemmer ifra Alven :-)


5 kommentarer:

Black Feathers sa...

Heisann du.
Håper det har vært en like deilig dag hos deg som det har vært her. å tøff den ramme Glade farger. ;) Jeg fikk med meg et nydelig fat fra helgens loppemarked. ;) Moro å finne nye skatter.

Ha en deilig dag.
Klem Eline. ;)

Unknown sa...

Gamle ting med sjæl, det er lige mig.
Se, sans og skab stemning gør hverdagslivet rigere!
Venlig Hilsen
JetteMajken

Nostalgia sa...

Hei :-)

Takk for interessen for vintagevesken på min blogg. Porto kommer på ca 40 kroner.

Mvh Synnøve

Black Feathers sa...

Hei, hei du.
Svinger bare innom for å høre om du har det bra. Lenge siden du har vært innom bloggen din. Håper du koser deg sammen med familien og førjulstiden.
Klem Eline. ;)

Black Feathers sa...

Hei du.
Jeg bare titter innom for å ønske deg en riktig fin adventstid.
Klemmer