onsdag 21. mai 2008

Var på tide å være litt kreativ igjen :-) så her er noe nytt :-)

Nøkkelringer med ferskvannsperler :-)



Sydd ny kjole til Alva,Tiril skal også få en helt lik :-)


Sydd nye puter til utemøblene :-) Har sydd ett lappeteppe til

senga vår også,men ble ikke helt fornøyd...sydde det for ett par mnd

siden,men har ikke tatt bilde pga at jeg ikke var helt fornøyd...vanskelig å få

det helt pent når jeg skulle feste vatten...sikkert pga str på teppe... var

stoooort ( 220 ganger 220 cm) ikke lett å få presset alt det imellom

symaskina :-) men da har jeg lært :-) neste gang syr jeg det i to deler.

Har malt opp igjen en grønn og kjedelig kiste og hatt på roser av sevietter

og nytt håndtak ( rose i porselen ) Som jeg også har satt på det gamle

nattbordet :-) bestilte de på linnea's hage :-) der har de mye fint :-)

Endelig fått lagd meg hjerte av bjørk :-) Og plantet noen blomster :-) Har

flere blomster nå men har ikke fått tatt bilde i dag...venter på sola :-)

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min:=) Her var det mye fint å se på. Likte de to stolene og bordet ditt kjempegodt, har veldig lyst på slike selv også. Og Luna Tibetanske Spaniel jenta, jeg har hatt ei slik selv. de er så søte:=) Dere bodde så flott til. Ha en strålende fin torsdag:=)PS har du lagt deg til siden Norske interiør blogger?

Mitt hvite hus sa...

Heisan:=)

Inne på min blogg ligger linken til Norske Interiør blogger. Det står ganske godt forkalrt der inne hva du gjør:=)
Men du legger igjen en hilsen på det siste lørdagsinnlegget så kommer du automatisk med.
Lykke til:=)

Magdalena sa...

guri så nostalgiske utested der under taket...
koselig blogg,
klem til deg...

tinemor sa...

Hei
Så gøy å få besøk av deg på siden min. Ser du og er en kreativ sjel!
Jeg begynte å blogge i april, -vet ikke hvorfor det står desember på profilen min...
Tenkte jeg skulle prøve å forklare deg hvordan du legger inn Favorittblogger... :-)
*Trykk på "tilpass" øverst til høyre i bloggen din.
*Så trykker du på "side elementer". Kommer opp pop-vindu.
*Velg "liste over koblinger". Nytt pop-vindu.
*Skriv i "tittel". Feks. Favorittblogger
*Velg om du vil sortere etter alfabetet.
*Skriv så nettadressen, feks: http://tineskreativehjorne.blogspot.com
*Skriv så nettstednavn, feks: Tine´s kreative hjørne
*Skal du legge til flere, trykker du på "legg til koblinger"
*Trykk så på "lagrede endringer"
I ettertid kan du gå rett inn på Favorittbloggene dine for å endre ved å trykke på en sakslignende gjenstand nederst til høyre av ellementet på hovedsiden din, når du er innlogget.
Ang bilder:
Når du legger inn bilder på innlegget kan du velge høyre, midten eller venstre side på hvor bilde skal stå. Og du kan også velge str. på bildene. Små, mellom og stor. Jeg bruker mellomstr. :-)
Håper dette kan hjelpe deg!
Lykke til!

tinemor sa...

Så bra jeg kunne hjelpe! Og får du det likevel ikke til, må du bare spørre igjen!
Klem