mandag 5. januar 2009

Noen av årets hjemmelagde julegaver :-)

Godt nytt år jenter!!! Så er jula snart over og det nye året er her...Tror det blir ett godt år med en stor begivenhet :-) Gleder meg enormt til å bli mamma igjen :-) Og å få en sønn :-) Rydder ut jula enten på 13'en dagen eller 20'en dagen...får se litt ann når lysten kommer over meg :-)Tradisjonen fra hjemme er 20'en dagen...for vi pynter jo ikke før lille julaften...må liksom rekke å bli lei jula før den skal ryddes ut :-)
Tror og håper at keisersnittet skal finne sted den 9 mars og det er akkurat 9 uker til i dag :-) Klarer nesten ikke vente :-) men bra det er en stund til for det er en del som skal ordnes først :-)
Her er skjerfet som søstern min fikk :-) Lyst på å strikke meg ett slikt selv også :-)


Lyslykt :-) Erfarte desverre at jeg hadde for lave glass i så det tok fyr :-( Nå er det satt i høye glass som går helt opp der stoffet slutter :-) Var heldigvis i stua når det begynte å brenne.


Dette hjerte fikk tantebarnet mitt :-) Hun er en kreativ sjel selv og ønsket seg ett slikt til jul :-)

Disse fikk moren min :-) Svigerinna mi fikk også ett par og ett annet tantebarn fikk ett par i rosa :-)


Sydde disse bamsene til to tantebarn :-) Var koselig å se at de ble tatt imot med glede og begeistring :-) Skal lage en til lillgutt også som jeg skal ha med på sykehuset :-) Blir forresten fødsel i trondheim. Trygt å føde der synes jeg,men blir lite besøk når det er så langt unna familie og venner... Ha en flott ny uke!!

Klem

14 kommentarer:

Marias skriblerier sa...

Så gøy at du skal bli mamma!!! :) Det er sikkert faaantastisk! Foreløpig har vi "bare" en hund, men det kommer nok en liten en etterhvert også ;-) Men jammen er det kos å ha hund også! Det er vår lille baby! :D

Maliva`s verden sa...

Wow,så kreativ du er..flotte gaver a gitt:O)
Klem fra Maliva

moa sa...

hei,hei..
godt nytt år til deg også - tenk bare 9 uker igjen..
og så mye fint du har laget, sier det igjen - du er bare så flink..
ha en god dag,kjære venn!
klem fra Moa

Black Feathers sa...

Hei du, og riktig godt nytt år. Oj er det bare ni uker igjen, ja da skjønner jeg at du gleder deg ;)
Så da kommer det en liten alvegutt til verden, det blir spennende.
Så masse fint du hadde laget til julegaver, du er jo bare så utrolig kreativ.

Ha en flott dag ;)
Klem

Anna Lisa sa...

Så masse fint du lagde!! Flotte gåver.
Ønska deg fin dag
Klem

Mitt hvite hus sa...

Så masse fine ting du har laget. Du er så flink.
Uff så ekkelt med lysposen som tok fyr. Godt du var tilstede.
Ønsker deg en fin uke Klem Kerstin

Anonym sa...

Så flotte ting du lager, fine bamser, blir nok lagt merke til på sykehuset:)9 uker går fort,jeg utsatte mye til siste liten, fødte en uke før,men da var jeg ikke mer enn akkurat ferdig med forberedelsene.Ha en fin uke. Anita

Villa Luftslottet sa...

Så artig at du skal bli mamma om ikke lenge:) Det er en spennende tid da fremover, 9 uker er jo ikke lenge til:)
Imponert over alt det flotte du har laget, likte spesielt bamsene :)

Unknown sa...

Nårh hvor er de søde de små bamser...
Sikke en fin blog.

Anka sa...

For noen lekkre votter, de falt helt i smak! Spennende å bli mamma. Masse lykkt til:-D

h.espe sa...

Heisann...
Oppdaget bloggen din NÅ, og denne kunne jeg like!! Så utrolig flink du er - alt du har laget er nyyydelig. Titter snart innom deg for mer inspirasjon... :o)

So long - ha det fint!!

Klem

www.hjertelig.blogg.no sa...

Kjære Alven:)

Så utrolig mye fint du lager. VIRKELIG imponernede:)

Spennede å høre om gutten som er på vei... Skjønner at du gleder deg nå som det ikke er lenge igjen:)

Jeg ønsker der et herlig år nå i 2009. Et år jeg har veldig god tro på:)

Stor klem fra Hege

Ida sa...

Så fantastisk mye fint og variert du lager ! Skjerfet var helt nyyydelig - bamsene - lysposene (huff, fæl opplevelse!) - ja alt.. helt nyyydelig! Skal si jeg henter mye inspirasjon hos deg! Ble litt ensporet i poser - oppslagstavler og tildadukker en stund - men når jeg besøker deg får jeg nye gode ideer :)

Så spennende med "fast" dato for nedkomst - når er det egentlig termin er? For de planlegger vel gjerne ks noen uker før termin?
Hvordan er formen da?

Jeg må innrømme at jeg har sett meg lei nå - og fint kunne sagt ja takk til baby i januar! Men det er vel likegreit å holde seg i skinnet og vente :) Går jeg 12 dager over tiden får jeg ett marsbarn jeg også ;-)

Håper du har det fint, vennen!

Mange gode klemmer fra Ida

Kaja sa...

Så utrolig mye fint! Jeg ble veldig inspirert :-)