torsdag 8. oktober 2009

Kirsbærlikør og nye syprosjekter :-)

Nå er kirsebærlikøren ferdig :-) Har aldri laget det før,men den ble visst veldig god i følge de som liker slikt :-) er ikke så glad i likør alene sånn jeg ...liker mer vin,champagne og drinker om jeg skal innta alkohol :-) Men kan jo hende denne kan blandes i en drink ? :-)
Har sydd ny pose :-) Legger den ut for salg i nettbutikken :-)

Også har jeg sydd poser til oppbevaring av plastposer :-) Disse selger jeg også :-)







Kjøpte denne søte gradestokken når vi var i Askim i helgen :-) Passet fint på veggen sammen med kalenderen :-)
Ha en fin helg alle sammen :-) Og til dere som skal på bloggtreff i morgen : KOS DERE MASSE :-) Gleder meg til å høre hvordan dere hadde det :-)

10 kommentarer:

sylvia sa...

du er så flink til å sy,så nydelige ting du lager,min pose står nå på badet med en barbermaskin i..den er nydelig..ønsker deg å en god helg og ikke minst en god natt
klem fra sylvia

Therese fra huset med de rare i sa...

SWå flink du er! NYdelige ting du har laget!! Og flink du er som har laget likør!!! Den måleren var nydelig!!! Hvor i askim har du fått tak i den??

Marias skriblerier sa...

Du er såååå flink til å sy!!!

Black Feathers sa...

Oj kirsebær likør og greier. Det pleier faktisk å være godt ;) Lekre slike posesammlere, og nyttige er de også. Kjempe søt gradestokk. Du finner jo de fineste ting ;)

Ha en flott helg du ;)

Camilla- casual living sa...

så utrolig fine oppbevaringsposer! virkelig søte...


men du, hvordan gikk det i dag? Nå er jeg sååå spent. Huset var jo helt perfekt:) helt enig med deg, dette skal dere ha! for ikke å snakke om fin pris da. Vi kan jo bare drømme om noe i den prisklassen.
Denne lille leiligheten vi bor i får samme takst,hvis ikke 50 000 mer. og den er bare 67kvm, og med to soverom. Og rekkehusene vi ser på har bare to soverom, er ca 80kvm og ligger på ca 2,2(men med påbyggnings muligheter da) :s kanskje vi må flytte- langt unna. til dere...

Viste det til vegad også, han er helt enig med oss:)

oppdater meg, er så spent.

Og lykke til med bursdagsforberedelser- er du i rute? hvor gammel blir hun?

Ha en fin fredag.
klem fra meg.

Velkommen til min kreative verden sa...

Du lager få fine og delikate ting: )

likøren din vil nok flere få stor glede av.

Camilla- casual living sa...

Ja vi har snakket om det- vi burde bare flytte langt vekk. Men men men, det er jo her vi har venner og familie (selv om vi kan få andre gode venner, som deg/dere hvis vi hadde kommet til dere) . Men tilbudet ditt er verkelig forlokkende;)

men du- oppdater meg:) hvordan har det gått med budet på huset???? JEG ER SÅ SPENT!

h.espe sa...

Så masse flott du har sydd - posen til poser var skikkelig fin - kunne tenkt meg å bytte ut min som er i grelle farger, med en sånn ja...

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Hei, selger du fortsatt sånne poser til poser? :)

Anonym sa...

Selger du fortsatt sånne poser til poser? :)