mandag 14. desember 2009

Livstegn!



Jeg LEVER asså :-)Hehe.... Bare veeeldig opptatt med flytting nå..Hadde flyttesjau i helgen,så nå har vi allerede sovet 3 netter her i "ny" huset :-) Skulle ønske jeg kunne si at alt var på plass og ferdig pyntet til jul ... sånn det ser ut her nå så ser det liksom ikke ut som om det bare er litt over en uke igjen til den store dagen...Men jul blir det uansett og jeg gleder meg :-) ALT som må være i orden til da blir nok det :-) så får heller soverom osv ikke være helt tipp topp..Viktigste er jo at stue,kjøkken og oppholdsrom ser ferdig ut :-) Håper dere koser dere i adventstiden :-) Jeg skal NYTE ekstra mye i romjulen jeg :-) Ta igjen litt da :-)Og jeg lover å komme på "besøk" hos dere snart :-) Og det kommer til å komme masse innlegg fra flytting, oppussing og innredning veldig snart :-) Gleder meg til å vise dere :-)

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke :-)


Mange klemmer ifra Alven

12 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan...
Kjekt å høre fra deg... masse lykke til med flyttingen og få orden på det nye huset...

gleder meg til bilder...


Klemmer Kerstin

Black Feathers sa...

Ting går seg jo til. Du greier nok å få til jul og stue. Det tar jo tid å flytte men det høres jo ut som dere er super effektive ;)

Husk å kos deg litt innimellom da ;)
Her ligger det nå et tynt lag med snø og jeg har tenkt å utnytte julestemningen, med litt baking og litt pynting i dag.

Ha en fin uke ;)

LIVS LYST sa...

Så gøy med flytting. Håper vi får se noen bilder etterhvert da!

God jul så lenge!!

Hilsen Liv

sylvia sa...

hei min venn.
kselig å høre fra deg igjen,
så dere er i hus,har tenkt på dere.
flinke dere er altså,ikke stress nå,
jul bblir det uansett om det må lukkes nen dører til soverom osv,
det viktigste er menneskene sm er i julen.
ta vare på hverandre,
stor jule klem fra sylvia

moa sa...

hei kjære deg!

så hyggelig og høre fra deg!
..så spennende med flyttingen!
masse lykke til - og ha en fortsatt fin førjulstid, selv om du kan nyyyyte den i romjulen :0)

moaklem

Anna Lisa sa...

Spennande med flytting. Lykke til med den. Håpa du har ei koselig førjulstid også :)
Eg er lite innom blogger for tida, men har ikkje glemt dokke :)
Ha ei fin veke
Klem

Guttemamma sa...

Skjønner godt at travelheten har inntatt deg,lykke til..gleder meg til å se!
klem

Magdalena sa...

gratulerer med dnytt hus... travelt å flytte på denne tida av året, men lykke til, jul blir det, det er sikkert...
håper alt står bra til ellers også...
goe klemmer, magny

Anonym sa...

Så kjekt å se et innlegg fra deg, men vet AKKUrat hvordan du har det:-)
Har malerkosten "teipet" fast i hendene fo tiden!
Håper du får en fin jul med familien:-)
Klem,Hege.
PS! GLEDER meg til å se bilder senere!

sylvia sa...

hei vennen.
bare innom for å ønske deg og dine

GOD JUL

vi blogges etter jul
glad å ha deg som blogg venn.
klem fra sylvia

Ida sa...

Heisann vennen!

Gjett om jeg gleder megt il å se bilder herfra :)

Ønsker dere en kjempefin jul! Nyt tiden, og kose dere sammen!

Stor og varm klem fra Ida

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Å så kjekt med nytt hus til jul. Alltid spennde å pynte huset for første gang. Kos deg masse.

Ønsker deg og dine en skjønn julefeiring.
Stor juleklem:)