fredag 18. februar 2011

En veldig artig pakke i posten...

 I dag åpnet jeg spent denne pakken.....

 Og dette er hva som befant seg inni !! For noen mnd siden ble jeg kontaktet av universitetsforlaget :-) De lurte på om de kunne bruke noe av  bloggen min i sin nye bok. Selvfølgelig takket jeg JA til det !! Veldig gøy å få slike henvendelser :-) Og jeg suger til meg alt av det positive slaget om dagen.
 Her har de brukt bilde av en av mine vesker. Boken handler om religion og populærkultur.
 Og man kan lese flere sider om oss interiørbloggere :-) Gøy å lese deres analyse om oss og hvordan de får fram alt vi bruker av relgiøse symboler i vårt interiør og i ting vi lager :-) De plukket ut 4 forkjellige bloggere : GRIP DAGEN, LYKKE-BO,SHABBY CHARM no 1 og MEG :-)
Disse to har skrevet boka :-) Dag  Øistein Endsjø og Liv Ingeborg Lied.


Ønsker dere alle en flott helg :-)

Ta vare på de du er glad i :-)

Klemmer ifra Alven

15 kommentarer:

sylvia sa...

Gratulere til deg,
så stilig dette var, er jo en ære å få være med der.
klart du var spent på å åpne den pakken.så gøy.
ønsker deg og dine en nydelig helg, håper det er bra med dere alle.
klem fra sylvia

Randi sa...

Så morsomt! Gratulerer så mye.

Fru Andersen sa...

Så kjekt! Det må være morro:-)

Fine vesker du lager!

God helg!

Ragnhild S sa...

Så utrolig gøy da!!! Gratulerer så masse! Dette var jo kjempeartig:)
Jeg kjenner Lykkebo, så jeg må inn å gratulere henne også;)

God helg til deg!

Loppeklem

ELIN sa...

Så flott og moro - gratulerer så mye! Du har en flott blogg, og din kreativitet er så stor, at dette er deg vel undt. Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Gratulere!! Så morro og spennende. Nå kan jeg skryte av min gode venninne nok engang <3 Hilde ;o)

Gunn Merete sa...

hei!! hehe.. legger igjen en kommentar jeg.. koselig å hilse på deg i dag :D

Mitt hvite hus sa...

gratulerer... så utrolig moro da.4

dette fortjente du O=))
En flott pakke i posten

god helg =)

Anonym sa...

Så gøy med pakke :) Gratulerer :)

Nostalgia sa...

så artig da :-)Ja nå er du en del av historien !

Ønsker deg en fiin kveld 1
Klem, Nostalgia

Black Feathers sa...

Oj oj oj, så kjempe gøy da ;D Jeg blir så glad på dine vegne og du fortjener virkelig denne flotte positive responsen. Gratulerer så masse ;)

Kjempe koselig at du vil være med å feire mine besøk ;)

Ha en flott kveld ;)

h.espe sa...

Så utrolig gøy da - gratulerer til deg!!

Ønsker deg en strålende flott onsdagskveld videre!!

Klemmer fra Hildegunn

monika sa...

Oi så utrolig stilig :) du hadde en nydelig blogg :) og så mye fint du lager, wow litt mer avanserte ting enn det jeg driver med må jeg si :)

mimmi-leone sa...

Så koselig da, gratulerer så mye.
Slike ting gir energi og inspirasjon.

Tusen takk for koselig kommentar fra deg!

Ønsker deg en flott helg med klem fra Mimmi-Leone

Aia sa...

Å, så artig! Gratulerer! :)

Ønsker dere en fin søndag! :)