tirsdag 11. september 2012

Walk-in closet :-)

 Da er Walk-in closet ferdig :-) Har kun igjen å få opp lys i taket :-) Ble veldig fornøyd og det er utrolig godt å kunne ha så god plass :-) Rommet er 3,70 langt og 2,30 cm bredt :-)
Ole har snekret veggene i selve skapet og jeg har malt gulv og skap :-)

Hadde også på tapet på hyllene i skapet :-) Ble finere og bedre glid til klærne :-) Og har hengt en gardin foran som dere så på bilde over :-) Bak døren har jeg en stor hylle som jeg har sko i :-) så er nok plass :-) Og det trenger vi damer ;-)

Ønsker dere alle en flott ny uke :-)

Ta vare på de gode øyeblikkene :-)

Klemmer ifra Alven

8 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mellom Himmel og Jordbær sa...

Hei!
Skikkelig fint og lekkert garderoberom dere har laget. Ingenting er så kjekt som å ha orden og oversikt over klær og sko. Da ser en også at en nok har mer enn en tror:=). Har selv laget meg et sånnt rom og jeg elsker det:=)
Mvh Anette

Gårdsjenta sa...

Så deilig å ha walk-in closet da! :D Det ble kjempeflott :)

Black Feathers sa...

Åh, så heldig du er. Det er drømmen det å ha et slikt klasskap. Flink mann du har som lager slikt til deg. Men så er du jo veldig flink selv også.
Ha en fin kveld.
Klem Eline. ;)

Taubanevegen sa...

Så herlig!!! :)

Ha en fin- fin kveld!

Klem!

Sirius sa...

Så utrulig kjekt, ble veldig fint! :)

ELIN sa...

Å så luksus! Det må være så deilig å ha det slik, misunnelig hi hi ;) Riktig god helg! Klemmer fra Elin

Fjordheim sa...

Så herlig med walk-in closet.
Så flinke dere har vært. Det ble flott.
Det skapet var jo kjempefint. Dette er du flink til. Har et ganske fint skap i kjelleren som skulle vært pusset opp. Men jeg er ikke noe flink til slike ting. Det blir "bare" maling på meg.
Ønsker deg ei herlig helg :)