søndag 9. februar 2014

Gang :-)


Hei :-) Ville vise dere den ene gangen min :-) Gjenstår å gjøre noe med gulvet,men ellers er jeg fornøyd :-) Vet det er mange lag med vinyl og div der..så er nok inne på tanken  på å rive det opp og kanskje finne igjen tregulvet :-) spennende med gamle hus! Synes det er mange kloke ord på tavlen i gangen forresten :-) favoritten der må være : you catch more flies with  honey than vinegard....





Skapet i gangen har jeg villet vise dere lenge,kjøpte det i fjor vår og da var det mørkebrunt,malte det hvitt i sommer og hadde på ny knott :-) skal ha på en på hver skuff også,har bare ikke fått lånt meg metallbor... Liker skapet veldig godt og det er ikke så flyttbart..for det er TUNGT!






Dette søte bilde fant jeg på loppemarked :-) er av Rico Blass :-)  barnet på bilde minner meg om sønnen min Gabriel :-)


Ønsker dere en flott nye uke :-)

Ta vare på de vakre øyeblikkene :-)

Klemmer ifra Alven :-)

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var et nydelig skap. Er godt
med skikkelig skapplass på gangen.
Er vel alltid noe en skulle ha gjort i et gammelt hus.
Får ta litt om gangen
Ønsker deg ei herlig helg :)

Posttausa sa...

Hei!
Det var eit staselig og flott skap!
Kan tenke meg at det er tungt ja, det ser ganske så solid ut! Mange fine ting du har i gangen:)Koselig bildet du fann:)
Ønsker deg ei fin ny veke!
Håper du har gode dagar:)
Klem frå eit vårlig Sunnmøre
(nesten 10 plussgrader i dag )

Janne i Fagerlia sa...

Det skapet var du jammen heldig med !

Taubanevegen sa...

NYDELIG skap! :) Det gule nattbordet var så søtt!

Ønsker deg en god uke! Klem fra Gjøvik :)

sjarmerende kusiner sa...

For et vakkert skap du har i gangen din! Godt å høre det er flere som har litt oppussingsprosjekter :-)
det hadde vel blitt kjedelig om det ikke var noe igjen!
God uke!

Siddis back home sa...

Så flott det er hos deg! Ha en fin ny uke!