torsdag 12. mars 2015

Små forandringer på soverommet :-)

 
Hei :-) en måned flyr unna..så blir litt langt imellom innleggene her inne dessverre. Har vist dere soverommet mitt før,men nå har jeg gjort noen små forandringer som jeg synes ble veldig bra :-) Nytt sengeteppe som jeg fikk av ei god venninne og ny rosa rund pute :-)  Synes rommet  ble mer harmonisk nå :-)


¨Kjøpte nytt teppe til gulvet. Egentlig er det ett litt hardt teppe som man sikkert skal ha i sofaen,men pga sitt harde stoff så fant jeg ut at det var perfekt til gulvet på soverommet mitt :-) Hengte også opp noen rosa gardiner :-)




Og er fortsatt fornøyd med den egendesignede  himmelsengen min  :-) Kommer nok flere innlegg på soverom om ikke lenge ;-) har ett sminkebord her som endelig skal få ett malingstrøk,og da må jeg jo vise dere resultatet av det etter hvert :-)

Ta vare på de gode øyeblikk,deg selv og dine kjære :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

1 kommentar:

Brunt sukker sa...

Sååå romantisk og flott
tenker dere sover godt her
gleder meg til å se neste malingsprosjekt
kos deg
klem Eli:)