torsdag 18. desember 2008

Poser til babyen :-) og ferdig med de siste julegavene :-)

Her er de siste pakkene pakket inn :-)
Deilig å være ferdig :-) Nå er det bare å nyte tiden :-) Godt å slippe stress nå før jul :-) Er ferdig med 8 slag julekaker og vasket kjøkkenskap. Samboern skal få vaske bad og gulv så kan jeg stå for pyntingen :-) Skal lage lammerull på søndag,mens leverposteien ble jeg ferdig med på mandag :-) Og god ble den også :-)
Elsker dette papiret :-) Tenkte jeg skulle
tapentsere det på en hylle som jeg skal male :-)

Julepose og dette er enda en hjemmelaget julegave. har tatt bilde av andre hjemmelagede gaver å men de kan jeg jo ikke vise før etter jukaften :-) men hun som får denne har ikke tilgang til internett. Ser litt feilsydd ut på sidene men i virkeligheten har de like mye rødt på hver side :-) Bilde var ikke helt heldig :-) Så også etter forrige innlegg at jeg hadde sydd sammen ett par lapper feil på lappeteppe....så tok opp igjen å sydde på nytt :-) Må ha symetri :-) Viktig :-)


Her er posene til lillegutt sine bleier og div :-) Skal ha de på badet :-) Gleder meg til å fylle de opp med bleier,såper,oljer og kremer :-) Brukte spray for å få de stive og det funket bra :-) og godt luktet det også :-)



Ha en fin helg alle sammen :-) Og ikke stress for mye :-)


11 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige pakker, likte papiret ditt jeg. Det var nydelig.

Så flotte poser du har laget.
Så godt å hjelp til vaskingen da. Ønsker deg en fin dag . Klem Kerstin

Black Feathers sa...

Så heldig du er som har fått gjort så masse. Koselige poser du har sydd til Babyen ;)
Men du den ene gaven... er det sånn til å ha julepost i ?? He he det har jeg rett og slett ikke tenkt på at jeg kan sy. Kjempe lurt ;)

Anna Lisa sa...

Så masse fint. Likar dette papiret eg også. Kor fikk du kjøpt det?
I dag fekk eg premie frå BOLIGFRYD og gåva var pakka inn i akkurat same papir. Eg vil gjerne ha mer av det.
Ha en fin dag
Klem

Ida sa...

Sukk.. du er såå flink! De posene ble kjempefine - har du fôret dem med lin? Og hvor fikk du tak i det utrolig søte prikkete stoffet ???

Kan tenke meg det blir mange fornøyde julegavemottagere fra din side i år - du lager så mye fint - og den julepost (?)- saken (eller hva man kaller dem..hihi) var utrolig fin!

Tilda har veldig mye flott - blant annet det papiret der! Hadde det ikek vært for at jeg syntes Panduro tar ganske så stive priser - så hadde jeg nok vært eier av både litt av hvert fra Tilda-serien :)

Håper ultralyden var en kjempekoselig opplevelse idag!

Mange mange godeklemmer fra Ida

A-H sa...

Så mye flott du lager!!! Nydelig papir!!

Marias skriblerier sa...

Så fine de posene var!!

Magdalena sa...

nydelige gaver, vakkert papir...
så skjønne poser, så flink du er!!
HA KOSELIGE DAGER FREMOVER...~~~***

MAGNY

ENGEL sa...

nydelig innpakket!!!kos deg!

Sissel sa...

Hei.
Skikkelig som du står på med baking og sying og alt sammen...imponert!!!
De posene til bleier og til kremer o.l var skikkelig fine!!
masse fint å se her i bloggen din,..lenge sia sist jeg var innom...

ha ei god helg!!!

Ida sa...

Hei igjen :) Så kjekt å høre at dere hadde en fin ultralyd ! Og 15 % over på vekst - ikke dårlig ;-) Håper på noe sånt her også - det gir iallefall en god grunn for at magen holder på å eksplodere for tiden !!.. og du, Gabriel - nyyyydelig navn! Har alltid likt det navnet - det er på en måte yndig - men på en annen måte ett navn det står respekt av! Så er det ikke SÅ vanlig - men heller ikke ett uvanlig navn som noen ville reagert på!! NYDELIG! - Håper pappaen er med på det ;-)

Må kikke etter prikkestoffet på stoff&stil i morgen - skal inn å kjøpe en glidelås ! Har sydd meg en voksipose til..hihi! Måtte prøve for ett bedre resultat - sydde den litt mindre da - så da passer den nok bedre helt i starten! :) om ikek jeg får en kjempebaby ;-)

Ha en fin helg vennen!
Klemmer fra Ida

Karina sa...

Så søte de posene var...:) Nå venter jeg bare på å få symaskinen i hus, så skal jeg få "snekret" meg noen slike selv...Geniale!!
Ha en fin helg videre, og God Jul!
Karina