søndag 25. oktober 2009

Vesker :-)

Hei alle sammen :-) Håper dere har hatt en fin helg :-) Fikk ett spennende oppdrag for noen uker tilbake...var ei som ville bestille 5 vesker av meg :-) jeg fikk frie tøyler,eneste hun ga veiledning om var at de skulle være store :-) Dette fikk meg til å sprudle over av ideer :-) Kjempespennede :-) Alle er laget uten mønster og kun etter fantasien min :-) Har fortsatt mange vesker klare oppe i hodet :-) hehe :-) Følg med på nettbutikken min :-) vil legge ut de nye veskene for salg der etter hvert som jeg syr de :-) Denne over her var min favoritt av de 5 hun kjøpte :-)




Falt denne i smak hos noen? den ligger for salg her : http://alvensnettbutikk.blogspot.com/
Kunden som bestillte veskene ville også ha ett skjerf til ei lita jente :-) så her dere hvordan det ble :-) Brukte ullfilt fra Tilda og blonder :-) med bomullslerret på baksiden slik at den ikke skulle stikke :-)
Har også festet på merkelapp på alle produktene mine nå :-) gøy å designe disse med den nye symaskinen :-) blir litt forkjellige alle sammen men det er noe av sjarmen synes jeg :-)
Her ser dere hvordan jeg pyntet selen på den ene vesken med broderisøm fra den nye symaskina :-) Imorgen er det igang med å sy nye produkter :-) gleder meg :-)

Ha en ny og fin uke alle sammen :-)

12 kommentarer:

Anne sa...

Så fine vesker du har sydd:) Store romslige vesker er greit å ha!
Ha en fin ny uke!

sylvia sa...

du er sååå flin til å sy.skal si de var nydelige.
ha en fin mandag.
klem fra sylvia

Linda sa...

Kjempefine vesker du har sydd!
Tenker kjøperen blir fornøyd ja!
Fikk lyst til å sy en veske jeg også ;O)

Ha en fin kveld!

Monja sa...

skulle ønske jeg var flink til å sy også, er jo så myyyyye flott og fint man kan lage,og kjedelige klær kan man få spenstige og fine,med det lille ekstera;)sukk,tror jeg får tørke støvet av symaskin og øve meg litt,;)ha en fin høstkveld..klemmer fra monja

Hannes hage sa...

Så koselig blogg du har, også så mye lekkert du lager!

Black Feathers sa...

Næmen se det... her flommer det over med kreativitet. Du er altså bare så flink. De veskene var kjempe lekre ;)

Så leit med huset, jeg håper at drømmehuset med stor D snart dukker opp. Kan jo hende at et enda bedre hus venter på nettopp dere?? Jeg håper det ;)

Stor klem ;)

h.espe sa...

Wow, så mange flotte vesker du har sydd. Din favoritt ble nok også min favoritt :o)

Må spørre, er du en av de som har lagt inn bestilling hos meg? Kjenner deg jo bare som Alvens kreative hjørne, men etter kommentaren din hos meg, fant jeg ut at den ene bestillingen kanskje var fra deg...

Ha en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Hulda sa...

Så spreke vesker du har sydd. Her var det noe for enhver smak. :) Søtt med det bildet på.

ELIN sa...

Så flotte vesker, Kjempeartig med noe ikke alle andre har, og jeg likte de veldig godt! Skulle ønske jeg var så kreativ også, men det var nok andre i min familie som fikk utdelt den egenskapen :) Lykke til videre. Klemmer fra Elin

atinybitofheaven sa...

Du er så flink-jeg sitter her og er ganske så missunelig jeg gitt :-)

Klem fra meg

hjem hos linda sa...

kJEMPE FLOTTE TING DU SYR!!
kLÆM lINDA

Galskap sa...

Jøss, for noen flotte vesker! Jeg skulle ønske jeg kunne sy, men jeg får holde meg til strikkepinnene. For alles skyld, tror jeg... :p