søndag 17. januar 2010

Ny uke nye muligheter :-)

Må bare vise dere bilde av mine nydelige jenter :-) Elsker dette bilde fra julaften :-) Her sitter de å venter på pakke fra julenissen :-) se det forventningsfulle blikket :-) Tiril litt mer viten,men fortsatt nysgjerrig :-)

Gabriel god gutten :-) på nyttårsaften :-) smaker på desserten :-) Han har heldigvis begynt å like middag :-) så nå gjennstår det bare å få han til å like morsmelkerstatning..slik at jeg kan begynne å avvenne han med pupp...fullammer enda...og hadde tenk å amme bare i ett år...men spørst på om det ikke går...gutten er litt for glad i pupp :-)
Ville vise dere gardinene som jeg har på stua. Synes det er så fint mønster i de :-) Roser i gull :-)
Kjøpte de til forrige huset vårt..så måtte skjøte på. Og da ble det fint å sy en blonde å ha i mellom :-) Her er det 2,75 takhøyde....og alle mine gardiner var i 2 m høyde...så måtte sy om en del :-) men det ble fint det også :-) selger jo bare 240cm ferdig lengder her...så skal man ha noe som går ned til gulvet må man på ikea har jeg skjønt,men da er det godt jeg kan sy selv :-)

Ønsker dere en ny flott uke :-) Ta vare på hverandre og øyeblikkene :-)


Mange klemmer ifra Alven :-)


20 kommentarer:

Christina Mari sa...

Søte unger du har!
Ønsker deg en fin uke.
Klem Christina.

Mitt hvite hus sa...

Flott barne flokk du har...

Ønkser deg en fin uke også..

Klem kerstin

Lille My sa...

Så skjønne barna dine er! Og så stor minstegutten har blitt. Det går så utrolig fort - snart er de 1 år.. :)
Her har lille snuppa begynt i bhg, og fått alle sykdommer på en gang.. Kanskje like greit å bli ferdig.. Kjempegøy at mammaen din kan ta "oppdrag" - har kikket litt rundt på oppskrifter og må bare få bestemt meg :)
Ha en kjempefin uke!

Christine Louise sa...

Koselige bilder :)
Jaa, var nydelig gardin og blonden gjorde seg virkelig :)

Ha en flott uke.

Klem fra meg..

Camilla- casual living sa...

Så nydelige de er- alle tre:)

Har sovetrenden fortsatt? Her er det litt opp og ned.. Emma sover stortsett bra, sover natten gjennom og har gjort det lenge, men kan innimellom bruker maaaange timer på å sovne(men det er gjerne hvis hun våkner når Mie legger seg eller hvis hun har vondt noe sted, somi benet)... ellers går det btra. Bare kjedelig at hun har begynt å våkne kl 06. hun var jo så flink til å sove helt til over 07 før (men hun legger seg jo kl 18 også da, så vi skal vel ikke klage over det)...

Gabriell er ikke så stor da nei.. Mie var også liten for alderen sin, helt til nå har hun vært det...Nå er hun blitt lang og nokså tynn. Så lenge de virker frisk og kvikke så er det ingen fare.

Jeg skal ha Emma hjemme til til høsten jeg:) Permisjonen min gikk ut rett før jul, men heldigvis så har vi lit sparepenger, så jeg kan ha henne hjemme litt til. Mens jeg er nettstundent.. og du vet du hva- jeg skulle jo gå førskolelærer fra høsten vet du, men jeg lurer på om jeg skla ta interiør konsulent på nki i stedet for jeg... *skummelt*. Men litt spennende hvis jeg tørr å prøve den veien:)
du da?Begynner du snart å jobbe igjen?

Troen og Haapet sa...

Så vakre barn du har!!Kan nok ha med opphavet å gjøre;)))
Gardinen sto også i stil!
Ha en riktig fin uke;)
Klem

Datt sa...

Så fint det ble med blonde midt i det! Jeg har kjøpt noen nye som var litt korte jeg også, mine vindue er sånn veldig midt-i-mellom-høyde, kanskje jeg skal teste symaskina på dem... hmmm... Takk for ideen! ;)

Anonym sa...

For noen nydelige unger du har!

sylvia sa...

hei vennen.
så herlige barn du har,nusselige alle sammen.
ja da er du tålmodig som ammer på fullt..flink du....
nydelige gardiner,å du som er så kreativ klarer å fikse dem til å bli ennu finere,du er så flink.
håper dere koser dere i det nye huset.
klem fra sylvia

Magdalena sa...

så vakre bilder,- nydelige barn... ** viktig å ta vare på hverdagen, nuet...
skjøne gardiner...

klem,magny

LYKKEBO sa...

Kjempe søte jenter-og gutt!!
Så stor han er blitt:)

God mandag:)
Klem

Havfruen sa...

Nydelige barn:) Søtnoser hele gjengen.

Så en kommenar inne hos Troen og Håpet om at du hadde 2 hunder, bla rottweiler. Det har jeg også hatt, nå er Major som er "barnet". Ser også du ønsker deg flere hunder:) Da er vi to:) Jeg også kunne hatt flere ja:)
HA en fin kveld men unger og hunder:)

Havfruen sa...

Hei igjen:) Major blir 3 år på 17.mai, altså en hurragutt:))

atinybitofheaven sa...

VAKRE barn du har .. helt nydelige :-)

Ha en flott uke :-) klem

Troen og Haapet sa...

Hei igjen! Vi har skrevet litt med hverandre før vi;)
Jeg bor på Gjøvik. Leo er ikke registrert, derfor valgte vi å kastrere han, men han er veldig fin så det er synd dette med papirene som mangler!
Jeg vet bare om hun på Stavsjø, men kan hende hun kan tipse deg om noen andre? Min Tilla har pappa fra hennes kennel, men han er importert fra Finland, så egentlig ikke Monasin`s kennel i blodet. Tror at hun importerer en del, så kanskje det er en mulighet? Tillas mor bor forresten på Biri og vi har god og jevnlig kontakt med oppdretteren;)Kanskje du vet hvem jeg snakker oom? Hun heter Rita B.
Har også store planer med Tilla, men helsa mi har tatt litt fokus en stund..håper på bedre tider snart!!
Nydelig vær i dag;) God temperatur i et virkelig vintervakkert landskap! Jeg gikk tur før solen tittet fram i dag, men kanskje blir det en tur i solen også;)
Hyggelig å høre fra deg;)
Kos dere med vinteren, hverandre og livet;)
Klem

ARKinterior sa...

Skjønne bilder !!
Godt det går så bra med minstemann :)
Og gardinene dine var bare lekre..
Ønsker deg og dine en fortsatt fin uke
_Klem

Marias skriblerier sa...

Du har SÅÅÅÅ NYDELIGE BARN!!! SÅ fantastisk sjarmerende og vakre alle sammen :D Klem og god helg til deg :D

ELIN sa...

Så flotte bilder av barna. Herlig med saånne gode øyeblikk. Ønsker deg en riktig god helg. Klemmer fra Elin

AnnaJohanna sa...

For noen vakre barn du har!!

Ønsker deg også en riktig flott uke!

Klem Johanna

Frk. K sa...

Så utrolig nydelige og vakre barn du har!!!! Virkelig!
Koselig blogg har du også ;)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Klem