mandag 12. juli 2010

Detaljer fra gutterommet :-)

Hei :-) Ja da er det mandag igjen...Synes helgene flyr unna.. Håper dere alle har hatt en strålende helg :-)

I dag vil jeg vise dere litt fra Gabriel sitt ROM :-)
På døren henger dette skiltet som jeg kjøpte på KREMMERHUSET :-) Nostaligisk og søtt :-)

Denne LAMPEN er jeg så glad i :-) Den er arvet etter min FAR. Denne har han kjøpt på en auksjon for noen år siden,men når han var liten GUTT hadde han en tilsvarende på ROMMET sitt :-)
SPILLEMANNEN kjøpte jeg på BRUKTMARKED i vår :-) Den står vedsiden av lampen oppe på en blå,stor kommode fra IKEA.

Her er det ett kopi av ett gammelt KORT som jeg har rammet inn :-) Passer godt med resten av detaljene fra GUTTEROMMET synes jeg :-)

Dette er også en kopi :-)
Men dette litt ANDERLEDES bilde er arvet etter min far, som igjen kjøpte mange bilder fra samme KUNSTNER på en auksjon en gang...Ett annet bilde henger på Alva sitt rom :-) Det er med balettdansere :-) Skal vise det i ett senere innlegg :-) Kunstneren har brukt ett slags PLASTLERRET...og en maling som minner veldig om plast også... Så derfor jeg kalte det "anderledes bilde" :-) Har lovet dere for lenge siden å vise kunst jeg har laget...DET kommer!! Men er over 5 år siden jeg har malt noe,så hadde liksom tenkt å vise noe nytt og noe gammel,men når jeg aldri finner tid eller roen i å være "kunstner" så har det blitt utsatt.

Denne flotte,gamle JORDKLODEN kjøpte jeg på auksjon i påsken :-) Den fungerer som NATTBORDSLAMPE :-)

Minner dere igjen på om GIVE AWAY'EN som skal trekkes i kveld :-)


Ønsker dere alle en flott ny uke :-) Ta vare på hverandre :-)


Klemmer ifra Alven :-)

1 kommentar:

Datt sa...

Så mange søte detaljer! Den lampa var virkelig heeerlig da, Så morsomt at din pappa hadde lik! :D