tirsdag 23. november 2010

Armbånd og engler :-)

De nye armbåndene jeg laget gikk som varmt hvetebrød på messen :-) Det er gøy når folk liker det jeg har designet :-) Inspirerer meg masse :-) Og sitter å lager flere til neste utstilling som er om litt over en uke :-)
Ull,blonder,ferksvannsperler og swarovski krystall :-)

Varmer vonde ledd på disse kalde vinterdager :-)

Netthandelen har ikke bare brask :-) Ikke ofte jeg handler der,men falt så for engelen over her og de under :-)

"vant" de for en billig penge :-) Tror det ble 200 ca inkludert frakt :-) Disse er litt for "julete" til å ha framme nå,men de skal fram når huset pyntes til jul :-)


Ønsker dere alle en flott dag :-)


Mange klemmer ifra Alven :-)

18 kommentarer:

Black Feathers sa...

Nydelig armbånd du har laget.
Du er så utrolig kreativ ;)
Flotte engler også på netthandelen, jøss ja nå er jeg imponert ;)
Blir koselig å sette de frem til jul tenker jeg.
Håper at du har det bra ;)
Ha en flott dag ;)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så så søte armbånd du har laget...

kjempefine engler..

klemmer =))

-Aina- sa...

Flotte armbånd♥

Nydelige engler du har fått deg, lekre

ønsker deg en fin tirsdag

Anonym sa...

Åå så skjønne engler,
og ikke minst armbåndene
du har laget,veldig søte.
Akkurat i min stil. :))
Klem fra Mette.

Randi sa...

Armbåndene er kjempesøte!!!!!

Ha en trivelig tirsdagskveld

mimmi-leone sa...

Kjære deg, dette var bare helt nydelig...arbåndet!

Og engelen var fin den også, passer så godt til jul!

Klem fra Mimmi-Leone

Unknown sa...

Ååå, skjønne armbånd!
Så flink du er, og så utrolig kreativ ♥

Englene var kjempesøte!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Datt sa...

Aaaw, den engelen med blå kjole *sukk* så utrolig skjønn! Og armbåndene også, søte! :D

Gro sa...

nydelige armbånd da :-)jeg lurer på hvor du skal stå og selge neste gang,jeg bor i nærheten av deg og kunne tenkt meg å handlet litt...hi hi

Alven sa...

Gro :-) Så koselig at du likte de :-) Skal stå på Hege's kiosk på julegateåpningen på onsdag :-) velkommen :-)

Carina Dale sa...

Armbåndene hadde virkelig det lille ekstra ved seg. Så flink du er!

h.espe sa...

Ikke rart at dette armbåndet gikk som varmt hvetebrød på messen - helt nydelig er det!!!

Ha en flott kommende adventshelg!

Klem fra Hildegunn

Black Feathers sa...

Titter innom for å ønske deg en flott dag ;)

LYKKEBO sa...

Nydelige armbånd! Så kreativ du er!
Og jeg likte veldig godt englene å;)

Ha en god kveld:)
Klem

h.espe sa...

Titter innom for å ønske deg en strålende flott adventsuke - kos deg!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Du har nå min stemme :) ha en fin dag :)

Alven sa...

Hei "anonym" :-)

Takk for det :-)

garnguru sa...

Hei:)

Så mye fint du har på bloggen din:) Gleder meg til å følge deg videre..:)
Klem fra garnguru