onsdag 7. september 2011

 Hei alle sammen :-) Her i huset går det i produksjon for tiden. Har som nevnt før ett veldig spennende prosjekt på gang ;-) Sikkert noen som har gjettet seg til hva det kan være ....men når alt er klart ...lover jeg at det blir ett stort innlegg om det :-) Det kommer til å bli såå bra :-) Over her ser dere noen nye lys som jeg har dekorert :-) Lignende kommer for salg :-)

 Nå har jeg malt hele stuebordet lilla . Ble mye finere og mer helhet :-) Nå ønsker jeg meg ny sofa...er litt lei den beige skinn sofaen nå...ønsker meg empire sofa eller barokk sofa. De er såå stilige. Ellers så savner jeg Ektorp sofaene mine. De var så gode å sitte i,men håpløst med hvite stoffsofaer når man har små barn og hunder...

En gammel statue som jeg arvet av min far..den har fått ny plassering på stua. Stod litt borgjemt før,men den fortjener absolutt å stå høyt og godt synelig :-) Den er jo så vakker :-)

Ønsker dere alle en flott uke :-) Ta vare på hverandre!

Mange gode klemmer ifra Alven

6 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
må si jeg gleder meg til å se hva det er du lager om dagen, blir sikkert bra ja,
nydelig bilder maed masse stemning i hos deg.
ha fine dager vennen.
klem fra sylvia

Nostalgia sa...

Venter i spenning :-) Stuebordet ble lekkert !

Ønsker deg en fin kveld !
Klem, Nostalgia

Aia- Taubanevegen sa...

Ja, jeg syns også det blir spennende å høre om prosjektet ditt! :)

Helt herlig farge på stuebordet!

Ha en fortsatt fin kveld!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Wow,so lekkert det vart med lilla bord!!!DEN herlege lillafargen da:)Har vurdert å male noko i denne fargen,men vore litt i tvil...ikkje no lenger;)Takk for inspirasjonen!!!

Og du for nokre skjønne kjolar lenger her nede!!!Heilt smeltings:)
Flink du er...
KLem frå Mette.

h.espe sa...

Er nok mange som venter i spenning nå ja.... ;)

Så herlig bordet ble - gøy med forrandring!!

Ønsker deg en super helg - kose deg masse!!

Klem fra Hildegunn ♥

Guttemamma sa...

Spennende....
stilig med lilla bord, nydelig farge!! Har ikke hund...men synes det går supert med guttene og hvit sofa...
klem♥