søndag 29. april 2012

Stige og litt annet :-)

 I går skinte solen og jeg og ungene var stort sett ute og nøt den til det fulle :-) Jentene og jeg dro enda en tur ned til Mjøsa og plukket mer drivved :-) Denne gangen var målet en stige og en levegg :-) Her ser dere stigen :-) Veldig lett å lage!! så blir nok en til,enten en liten til smykker på badet eller en stor til gjestehånkler :-)


 Ukas bruktfunn!! Skjønne gamle gardiner som nok skal bli både puter og veske :-) Rosa fin duk,gammel brosje og en skjønn porselenslysestake :-)

Og her ser dere sofaprosjekt nr 2 :-) Har ikke kjøpt stoff til denne enda..men tror det blir svart veluer :-) Sjeselongen blir i grønn veluer. Gleder meg til å vise dere bilder av det ferdige resultatet :-)
Nå går turen ut til enda en strålende dag i solen :-) Prosjektet for i dag blir en liten levegg :-) Og kanskje en stige :-)

Nyt dagen og ta vare på øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

8 kommentarer:

Sirius sa...

Så lekkert det ble med den stigen, lurt å lage den av drivved! Heldig du som fant så mange fine stoffer, de var flotte!

Må legge meg til som følger, var jo så mye fint nedigjennom :)

h.espe sa...

Så flott stige du har laget deg - elsker treverket!! Tror jeg må få laget meg en liknende - hjemme i Nordfjord finnes det masse gamle hesjestaurer som kan bli fine til dette bruk :)

Nyt søndagen videre!

Klem Hildegunn

nilda sa...

Seu blog é de muito bom gosto.
Amei conhecê-lo.
Beijoca Nilda
http://meucantin5.blogspot.com.br/

sylvia sa...

hei,
så mye fint du finner, spennende med loppis og bruktbutikk,
fine bilder,
ønsker deg en fin dag,
håper det står bra til med alle,
klem fra sylvia

månestråle sa...

Elsker sånne stiger :) Blei kjempefin !
Nydelige stoff du fant på loppis!
Gleder meg til å se den ferdige sofan din !
Klem Anita

Sunniva sa...

Hei:-)) Så utrolig koselig å høre fra deg igjen. Nå har jeg endelig fått gjort det jeg har tenkt på sååå lenge. Jeg har lagt bloggen din i en egen bloggmappe på telefonen min. Da blir det mye enklere å kikke innom deg titt og ofte. Ja, jeg skiftet blogg da jeg følte jeg hadde bundet meg opp til KUN interiør på den andre. Liker å blogge om så mye mer enn bare interiør:-))

Skikkelig flott stige. Kreativ som alltid. Jeg hadde en stund en stige i stuen. Der hang jeg alle pleddene mine:-) Jeg sitter aldri i sofaen uten pledd!

Vi blogges!
Klem:))

Taubanevegen sa...

Søt stige! Og det rosa stoffet så kjempefint ut! Lykke til med redesign av stoffene du kjøpte, blir gøy å se resultatene etter hvert! :)

Venter litt på sola jeg da! ;) Vi skal snart ut på tur, blir godt uansett det, men det var et herlig vær i går, så skulle gjerne hatt det samme været i dag! ;)

Leveggbygging hørtes spennende ut! :) Ha en fin ny uke!

Klem Aia

ELIN sa...

Så flott stigen ble. Deilig med sol og vår om daqgen. Nyt tiden! Klemmer fra Elin