torsdag 2. august 2012

En idyllisk plass :-)

 I dag har vi besøkt en vakker plass :-) To flotte hus tett i tett ligger idyllisk til oppe i fjellet :-) Kanskje en framtidsdrøm ;-) hvem vet ;-) Denne vakre døra er hva som møter oss når vi kommer opp :-) Er det ikke en herlig farge? Love it!
 Var ikke bare ute det var vakkert og idyllisk   :-) fant mange vakre ting å hvile øynene på inne  også :-) bare se fargen på denne??  akkurat slik jeg liker :-)
 Gamle rustne håndtak :-) vakre i seg selv
 Og se på utsikten!! Som tatt ut av ett eventyr :-) drømmer meg bort i en verden som er så lik min framtidsdrøm :-)
Og til slutt må jeg vise dere ett rørende og vakkert syn :-) to små hånd i hånd på veien hjem igjen :-)


Ønsker dere en flott helg :-)

Ta vare på de vakre øyeblikkene :-)

Klemmer ifra Alven :-)

5 kommentarer:

ELIN sa...

Så ut som et idyllisk sted, selv om jeg ikke ser helt det vakre i rustne ting hehe. Det siste bildet synes jeg var utrolig sjarmerende :) Ønsker deg en nydelig august, Alven! Klemmer fra Elin

Taubanevegen sa...

Så koselig innlegg! :) Ja, nydelig farge på både døra og vekta. Syns tømmerveggene mot den døra var herlig!

Skjønt bilde av barna! <3

Klem og god helg!

Fjordheim sa...

Ja en kan finne mange flotte skatter på et slikt nydelig sted
Ønsker deg ei herlig helg :)

Black Feathers sa...

Så søte de to småingene var ;) Et herlig bilde.
Vakre gamle ting med sjel er jo bare spesielt. Tøff farge på døren. Vekten var flott, første gan jeg har sett en med slik farge.

Ha en flott dag.
Hilsen Eline ;)

mimmi-leone sa...

Så vakkert, alt sammen!

Likte fargen på døra, helt nydelig, og gamle dører er bare vakkert.

ha en flott helg!

Klem fra meg