søndag 10. februar 2013

Morsdag :-)


 Morshjerte er stort og det banker varmt :-)  Og kjærligheten til barna og til min egen mor er den største kjærligheten  i mitt liv :-) Så gratulerer til alle gode og varme mødre der ute :-)

En viktig påminnelse :-)

Ta godt vare på de mennesker i livet  som har ett varmt hjerte og som beriker livet ditt :-)

Håper at alle snille mødre får en dag de kan føle seg litt ekstra spesielle på :-) Jeg ble rørt til tårer av de flotte tegningene med fine ord som mine tre hadde laget til meg :-) Kan leve lenge på slikt :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med dagen til deg også! Ingenting kan varme et mors hjerte mer enn noen fine ord og en tegning på morsdagen:) Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Jeg er veldig enig i din viktige påminnelse, vi må ta vare på det gode vi har. Og ikke ta noen ting for gitt... Mammen min på 80 år er fremdeles mammen min :)
Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
Anette