torsdag 4. juni 2015

Speil :-)



 Heldig eier av dette vakre speilet!!  det finnes så mange vakre speil...  Mitt hjem er fullt med dem.. Har egentlig for mange.. Har 8 veldig vakre...pluss pluss...blitt en samler av speil  ;-) Vet ikke hvor jeg skal ha alle rett og slett..  Skal ta bilde av hver og en av de og lage ett eget innlegg om speilene mine :-)





Nydelig farge!!!  Og gammel patina på det
:-) gamle søte kaffekopper bruker jeg til å ha telys i :-)  



Har vært en uke med masse fine og spennende opplevelser :-) og i helgen blir det mer ;-) Er så heldig å få kjøre en Ford Thunderbird cab fra 1957 nå om dagen.  Har blitt en stor lidenskap for meg :-) Er noe helt eget med gamle biler og amcarer...  Lyden og følelsen man får av å sitte bak rattet er helt spesiell... Kan ikke beskrives egentlig, men må oppleves.  Har blitt en livsstil.  Og har store planer om å prøve meg på å restaurere en bil selv :-) Ekstra gøy er det og at ungene elsker det. Føler meg som verdens mest heldige :-)

Ta vare på dere selv og de rundt dere :-) Ønsker dere en strålende helg fyllt med magi :-)

Klemmer ifra Alven :-)






1 kommentar:

Posttausa sa...

Wow! For ein lekker bil du køyrer rundt i om dagen då! Herlig!
Er noko anna enn dagens bilar ja....desse gamle er fulle av sjel og sjarme sjølv om dei nok manglar ein del finessar som er på nyare bilar. Men såååå mykje finare!
Ønsker deg ei fin helg! Godt å sjå at du trivast og har det bra:)
Klem.