tirsdag 25. august 2009

Ny postkasse

Var på tide å få opp egen postkasse her,har brukt foreldrene til samboern sin siden vi flyttet hit,så skal bli godt med litt privatliv... :-) Og kunne ikke dy meg for å gjøre den litt anderledes enn de vanlig kjedelige postkassene :-) Fant denne i børstet stål på clas ohlson :-) Har brukt decoupage og lakk,så håper det holder en stund :-) Er heldigvis ett lite tak over der den skal henges opp :-) Bilde passet også veldig bra for er tre jente engler på og tre gutte engler på,og vi er jo nettopp tre jenter og tre gutter :-)

Ha en fortsatt fin uke jenter :-)

10 kommentarer:

Nostalgia sa...

Hei, kjære du :-)

Det er lenge siden jeg har besøkt Blogglandia, så det var jammen på tide.
Når det gjelder hønene, så har vi bare tre, men det er akkurat passe for en familie på 3, eller kanskje rikelig. Vi får ca 20 egg i uken.

Postkassen ble kjempefin !

Ante ikke at det fantes i børstet stål. Ble veeldig fristet til å bytte ut vår nå :-)

Ønsker deg en deilig kveld !
Klem, Nostalgia

Anne sa...

Hei:)
Postkassen ble kjempe fin og annerledes! Kjekt å ha en som skiller seg litt ut! Har hatt planer om å male meg en postkasse, men har ikke kommet så langt enda.
Håper det er greit at jeg legger deg til på bloggen min. Ha en fin kveld videre.

Anita fra hjerterommet sa...

Så flott den ble!! Det var et godt tips! TAKK

Monja sa...

At en postkasse, ikke bare er en postkasse, ser jeg jo nå. Så fantastisk flink, og kreativ du er, super fin var den;)ha en herlig tirsdagskveld, klemmer fra Monja

Anna Lisa sa...

Så nydelig den blei. Flink du er.
Ha en koselig kveld
Klem

Anka sa...

Åååå, den ble fin da! Som du sier, ingen har lik. Likte den kjempe godt. God kveld.

Guttemamma sa...

Fantastisk!! Du er utrolig kreativ:-) og en sann inspirasjon!!

Nostalgia sa...

Hei igjen !

Nei ingen hane hos oss, og tror heller ikke at bi skal ha det. Ønsker meg noen høner til isteden faktisk :-)

Veldig koselig ! Anbefales :-)

Klem, Nostalgia

Lillan sa...

så flott ah!! skikkelig vintage:)

ha en flott høstkveld

klem Lillan

Black Feathers sa...

Så flott den postkassen ble. Du er kjempe flink.
Selv går jeg og skuler på min grønne postkasse og den skuler nok på meg også, for jeg har planer med den, men har ikke fått sommlet meg. Men nå som jeg har blitt inspirert av deg så kanskje det skjer noe snart ;)