mandag 25. januar 2010

Merkelapper/dag :-)

Hei alle sammen :-) Håper dere har hatt en fin helg :-) Har laget merkelapper til produktene mine :-) Samme motiv som på visittkortene :-) synes de ble veldig fine :-) Syr også på merkelapper i stoff med bare navnet ALVEN på :-)

Se på denne fine DIAMANT ringen som jeg fikk til jul :-)

GRATULERE MED 3 ÅRS DAGEN kjære Alva !!!!!!!!!! Tenk at det er 3 år siden du kom til verden...tiden flyr.... Etter mange timer med rier endte det med hastekeisersnitt...pga at du ikke hadde det så bra ( pulsen din var veldig høy) men det endte godt å du kom ut frisk,stor (4320 g og 54 cm) og helt utrolig nydelig :-) Vi feiret dagen i går med hele familien :-) så da var det 19 stk til bords her :-) Veldig koselig dag :-)

10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan..:Så nydelig ring du har fått.. han er nok veldig glad i deg..

grattis til skjønne frk som fyller år--


Her står det nok mest sannsynligvis mellom en jakt flat coated retriver og jakt labrador...

Jeg har brukt litt tid til å overtale min mann også..

Hvilken rase tenker du på?

ha en fin uke..
Dere stor koser dere nok i det nye huset..
klem Kerstin

LIVS LYST sa...

Så fine merkelapper og så lurt! Det minner meg på hva jeg må gjøre...!

Ha en fiiiiin dag i sola!
Hilsen Liv ;O)

LIVS LYST sa...

Hei igjen!
Jeg fant en del informasjon om dette inne på denne bloggen:

http://moseplassen.com/2009/08/navigeringsknapper-blogg-blogspot/

Moseplassen

Der var det mye nyttig å hente!
Lykke til!!

Ha en fin dag videre.
Hilsen Liv ;O)

Therese sa...

Hei hei til deg. Fant bloggen din gjennom Livs Lyst og falt pladask. Så utrolig koselig blogg og en helt skjønn familie. Nydelige barn. Fine merkelapper også. Ønsker deg en go uke og kommer snart tilbake hvis det er greit.

Hilsen Therese.

Guttemamma sa...

Gratulerer til den lille vakre!! Ungene dine er skjønne,uten tvil!!
klem

sylvia sa...

hei min venn.
så nydelige merkelapper,du er så flink.
ååå det var en nydelig ring du fikk,den er du sååå fortjent.
gratulerer med dagen til ei skjønn tulle,så bedårende.
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Monja sa...

Merkelappene ble helt glimmers:)likte dem....:)

Nydelige barn du har,og gratulerer til den skjønne tulla,godt at alt endte bra den dagen selvom det endte med ks....

når det gjelder bildene,redigerer jeg med picasa og photoscape,og bruker diverse innstillinger på speilrefleksen når jeg knipser,en sarlig blanding,hehe:)er bare å prøve seg fram.

klemmer fra Monja

Anka sa...

Hei. Sikkert rart å tenke på at tiden går så fort:) Gratulerer med dagen til den lille. Så søt jente. Klem fra meg.

Anna Lisa sa...

Aller først, gratulerer med fine jenta di :)

Nydelig ring du fekk til jul, og dei merkelappane var nydelige!!!
Håpa du får ei fin helg
Klem

salige lavendel sa...

Det virker profft å ha eget merke på det man lager synes jeg! Lappen ble kjempefin. Llikte vesken lenger ned her også!! Og så skjønne småtroll du har =)