onsdag 26. mai 2010

Stort bruktmarked :-)

Ja i pinsehelgen var det bruktmarked her på Biri travbane :-) Boder rundt hele banen,så mye å gå igjennom :-) Du kan tro jeg koste meg :-) Var der først på fredags kveld med venniner og uten barn :-) Deilig å gå rundt å bruke akkurat hvor lang tid du vil uten at noen maser om noe :-) Denne søte sukkerskålen over her ble med meg hjem. Det var med en skje,men den var i gullplett så syntes det passet bedre med en sølvskje :-)

Her er ett par søte skåler..han som solgte disse skulle ha 5 kr stk :-)

Disse fine vasene med sølvpletthank kan brukes til så mangt :-) se lenger ned så ser du hva jeg skal bruke den ene til :-)
Denne søte skålen i sølvplett ser dere de vakre såpene til SAVONA :-) Denne skal stå på badet :-)
Stor emaljekjele i delikat blåfarge betalte jeg 20 kr for :-) Billig!

Disse grå og fine (nye) lysestakene ble mine for 30 kr for begge :-)

Her ser dere den ene vasen som skal stå på badet med bomullsdotter i :-) blir fint sammen med såpeskålen :-)

Og her ser dere alt samlet på mitt lekre PLASTBORD :-) Gleder meg allerede til høsten for da er det HØSTMARKED på Biri travbane :-) Og det må man få med seg :-)

Ønsker dere alle en flott onsdag :-)


Klemmer ifra Alven

10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

så mye fint du fikk emd deg da... den emalje kjelen var nydelig...


Klem O=)

Magdalena sa...

så mye pent du har funnet... slik lysetake fikk jeg fatt i på loppis i vår, de er gamle og verdt mer en 30 kr...
søtt på bruke isbøttene til bommul.. likte alt sammen og mener at du har vært virkelig heldig!!!
nå skal eg selge Savonakonseptet igjen... denne gang fordi vi skal flytte...
så gi et ord om du har interesse..
klem,magny

Hvite engler sa...

ah...så mye fint :) hadde tenkt meg dit jeg også, men ble bare ved tanken...!Klem ♥

h.espe sa...

Så masse flott du har fått fatt på - likte spesielt godt kjelen og lysestakene :o)

Flott dag videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

SÅ mye fint da, den kjelen var bare superfin!!
klem♥
...høsten du...:-)

Fargeheimen sa...

Mykje fint du har fått med deg heim. Nydelege dei glass-skålene.
Eg er så glad i glass, det pyntar opp sånn heilt av seg sjølv.

Ha ein fin dag. :)

Datt sa...

Oh my, heldige du! Der skulle jeg virkelig klart å kosa meg i maaange timer!! :D

sylvia sa...

hei på deg.
ååå snakk om ha gjort kjempe funn.
så mye lekkert, å så moro at du fant dette.
ønsker deg en flott kveld,
klem fra sylvia

Anka sa...

Oiiii, så heldig du har hvert og så bra du deler det med oss:) Dette var et sted jeg skulle hvert også. Kansje til neste år. Du er så kreativ og flink med det du finner.

Klem fra meg.

Fru Andersen sa...

Så mye fint, og så billig! Har ikke vært på slike markeder jeg for innbilte meg at det var veldig mye overprisede ting der...Men jeg har virkelig gått glipp av noe altså! Nå må jeg sjekke neste bruktmarked her i byen;-)

Skjønt med bomull i isbøtten, gjør seg på badet!

Ha en fin kveld videre!