tirsdag 25. mai 2010

Utfordringen :-)

Har fått en utfordring fra ei herlig og ganske ny bloggvennine :-) Ta en titt på bloggen hennes her Den er verdt ett besøk :-)

Utfordringen består i å skrive 7 interessante ting om meg selv.....


Reglene er enkle:
• Kopier awarden til bloggen din ( ligger vedsiden av her)
• Linke til den man har fått den av
• Fortelle 7 interessante ting om seg selv
• Sende den videre til 7 andre bloggere


Jeg skriver 7 ting om meg selv...ikke nødvendigvis interessante :-)


1. Mest kreativ på natten...når jeg ligger å skal sove...da popper ideene opp i hodet mitt :-)
2. Elsker den primitive hytta vår milivis fra folk,uten strøm og vann :-) Å tilbringe tid der oppe er som mat for sjelen :-)
3.Har hatt alt fra hår helt ned til rumpa til helt pinkort :-) klippet selv :-) ellers ALT av farger er prøvd og all slags krøll :-) Og har kun vært hos frisør 5 ganger i mitt liv..3 av de stod jeg modell til show
4. Min favorittfarge er LILLA
5. Elsker å se gode filmer
6. Liker å lese en god bok og nye interiørblad
7. Liker å lage mat til gode venner og familie


Sender ikke utfordringen videre til noen spesiell,men den som vil kan ta den :-)

Ha en flott tirsdag :-) Jeg vil også benytte anledningen med å GRATULERE min kjære mor med dagen :-) GRATULERE MED DAGEN,MOR :-) Utrolig glad i deg og håper du koser deg i varmere strøk :-)

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Gratulerer med velfortjent utmerkelse!!
Også fiiin uke da!!
klem♥

ELIN sa...

Gratulerer! Så koselig å bli litt bedre kjent med deg via fakta opplysningene :) Ha en fin kveld! Klemmer fra Elin

h.espe sa...

Heisann!
Gratulerer med vedlig fortjent award! Gøy å lese litt mer om deg også - ser vi har likhetstrekk..;o)

Anbefaler virkelig Danmark som ferieland. Angående valutaen, så er 1 NOK, 0,91 DK....

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Mitt hvite hus sa...

Grattis med velfotjent AWARD...

sÅ MORO Å LESE litt om deg...
hår ned på rumpa har jeg hatt også.. selv om det er noen år siden nå...

klemmer o=)