mandag 23. august 2010

Amerika koffert,kake og bilde :-)

Hei :-) Da vi var på Beitostølen i sommer kjøpte jeg denne AMERIKA KOFFERTEN på ett garasjesalg :-) Fikk den veldig billig :-) Og nå har den fått plass på SPISESTUEN :-)

Til Helgen ble det KAKE :-) Prøvde meg på en ny ostekake som jeg smakte hos en god venninne :-) Blåbærostekake :-) Den er kjempegod :-)

Fikk også en god ide :-) Så nå er jeg igang meg å lage NOSTALGISKE BILDER på lerret :-) Synes det ble veldig fint :-) Og nå ligger det 5 nye bilder som blir ferdig i morgen :-)

Ønsker dere en flott uke :-)

Ta vare på hverandre :-)


Klemmer ifra Alven

10 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Kaken så helt nydelig ut, takk for inspirasjon!
Bakte mye før, men ikke så mye de senere årene, men blogglandia inspirerer.
Og kofferten har jeg akkurat maken til selv, den er så fin!

Min har flyttet rundt omkring i huset en rekke ganger, skulle gjerne hatt plass til den i stua, men det var valget mellom skrivebordet eller den.

Ønsker deg en nydelig uke!

Klem fra Mimmi-Leone

Ann sa...

Åh for en herlig gammel koffert!! Blåbærkaken så rålekker ut. Jeg baker all verdens varianter ostekake, men blåbær har jeg ikke prøvd. Må prøves! ;))

Ha en fortsatt fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Sologbolig sa...

Slike kofferter er stilige, har ein sjøl også, min står for øyeblikket på soverommet.Smart å lage slike bilder. Og mmmmmm ....kake !!!
Ha ein fin dag. Klem

Mitt hvite hus sa...

Virkelig flott amerika koffert du har funnet deg..

Deilig kake..

klemmer =)

sylvia sa...

hei.
å så flott en amerika koffert,
så nydelig.
å den kaken ,blåbær elsker jeg,
fine bilder du lager der å,du er kreativ.
ønsker deg en fin dag,
håper alt er bra med dere.
klem fra sylvia

Datt sa...

Holy guacamole, for en knallkul koffert!! Love it, heldige kuppet! :D

Fru Andersen sa...

Så flott det ble med nostalgiske bilder på lerret! Vrkelig en god ide!

Ha en fin tirsdagskveld videre!

Ann Kristin sa...

Kjempefin koffert! Nå har jeg akkurat sittet og sett gjennom bloggen din. "Du verden for en kreativitet!!"

josimo sa...

Den ostekaken så bare helt nydelig ut,oppskrift? :-)
La meg til som følger til den koselige bloggen din,håper du syns det er greit.

ønsker deg en fiiin dag

Nostalgia sa...

Så herlige ting, den kofferten var lekker !!!
den kaken så fristende ut du ;-)

Ønsker deg en fiiin ukeslutt !
Klemmer, Nostalgia