fredag 1. oktober 2010

Helgeinnlegg :-)

Var innom BRUKTBOKA på gjøvik i går og da ble jeg fristet til å kjøpe litt nytt fra GREENGATE :-) Her ser dere to dessertboller/skåler :-)
Og to nye latte kopper :-) Nå har jeg 12 kopper (6 forkjellige mønster) Så nå får jeg begynne å spare på askjettene som hører til :-)
Vet ikke om jeg vist dere disse herlige gamle koppene før,men viser de igjen :-) "FAR" og...

"TJUKKEN" :-)

Og til slutt noen nye kort som jeg har printet ut :-) Disse er på str med tags,så kan vel kanskje ikke kalles kort... men synes de er søte og fine som små :-) Laget bildene "gamle" med ett redigeringsprogram som heter PHOTOSCAPE :-)


Ønsker dere alle en strålende helg :-)
Ta vare på hverandre!

Mange klemmer ifra Alven

11 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann..
nydelige kopper og kort..
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

Maria ( Idekroken ) sa...

Så herlig blogg du har! Og så flink du er til å sy! DEN fine veska, og hjertene osv.
jeg må bare legge meg til som følger, så jeg finner deg igjen ;)

Klem fra meg

Gammel stil sa...

Kjempefine kopper du viser:) De passer godt inn hos deg:) Nydelige kort også:)

Ha en fin helg:)

Klem fra tvillingene:)

Datt sa...

Herlige GG, kan sakene sine! :D

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du handlet da.. likte veldig godt disse gamle koppene dine..

Ønsker deg en fin uke 0)

klemmer

Fruens sa...

Å de koppene var kjempe fine..
flink til å ta bilder er du også,koselig blogg.
klem fra Fruen (Heidi)

Christine Louise sa...

Nydelige bilder du viser..

Har endelig fått lagt ut bilde av vesken jeg fikk fra deg :)

Klem fra meg..

Camilla- casual living sa...

haha, tjukken koppen likte jeg;)

Er alt bra med dere?
Håper dere har hatt en fin helg;)

Klem fra meg

h.espe sa...

Nydelige GG kopper/skåler du har kjøpt deg!! Jeg er også så glad i GG, men min samling er nok ikke fullt like stor som din..;o)

Herlige tag's du har laget også!

Nyt en kreativ og flott uke!

Klem fra Hildegunn

Gammel stil sa...

Tusen takk for koselig kommentar:) Skal selvfølgelig lese den høyt for Katrine etterpå, men nå har hun endelig klart å sove litt:)

God helg!

Stor klem:)

livet på kvasseberget sa...

hei hei :)
så koselige bilder:)
og kjempe fine skåler og kopper, greengate er jo kjempe fint:)
utrolig flott blogg du har :)

klem fra kine