onsdag 7. desember 2011

Nytt på kjøkkenet :-)

 Hei :-) Når vi var på Ikea sist så kjøpte vi disse lampene :-) Nå er de kommet opp :-) Ble veldig fornøyd! Lampene er superfine og koster under 500 kr stk :-) Slagbenken kjøpte jeg for ca en måned siden av Saft og suse :-) Flott med oppbevaring under sete :-)

 Tunge og massive,men likevel elegante :-)

Litt lenge i mellom innleggene for tiden...Beklager det :-( Men sånn er livet akkurat nå..I går var det begravelse for tante Astrid og for søskenbarnet mitt Berit...fikk bare vært i den ene desverre. De kom på samme dag og med 4,5 time fra hverandre var det umulig. Men tankene mine var hos de begge hele dagen...Var en verdig og flott sermoni for Berit i går som gikk bort så altfor tidlig :-( Hvil i fred begge to...Takk for alle gode minner.

Ta vare på hverandre! Og grip dagen :-)

Mange gode klemmer ifra Alven :-)

2 kommentarer:

Elins reiseblogg sa...

Så trist at du har mistet to så nære personer på så kort tid! Og selvfølgelig kan du ikke være på to plasser på samme tid. Det forstår de begge to fra der de følger med deg!

Disse lampene var kjempefine. Har ikke sett dem før.

AnKa sa...

Knallfine laper du har kjøpt. Jeg er på leit etter lamper til spiseplassen i nyhuset.
Trist å miste noen man er glad i. Derfor er det viktig å ta vare på hverandre, man vet ikke hva morgendagen bringer.
Håper det er greit at jeg linker til bloggen din?