onsdag 25. januar 2012

Velkommen.....

 Hei :-) Nå er det snart helg igjen. Synes uka har flydd avsted. Minstejenta vår fyller 5 år idag :-) Gratulere så masse med dagen din,Alva vennen  :-) Har feiret dagen med barnebursdag. Tror hun ble fornøyd med dagen sin :-)  Bilder kommer over helga :-)

De flotte store konglene dere ser på bilde vokser på ett tre vi har her jeg bor :-) Til glede for meg for jeg kan plukke de gratis  :-) Disse koster jo mye i butikken. Og de pynter fint opp ute på verandaen min :-)
  Herlig gammel spark :-) Liker så godt den gamle grønn/blå fargen. Bilde er fra helgas sparketur :-)

Dymomaskinen som jeg kjøpte for en tid tilbake har fått flere bruksområder :-) Har satt merker på gamle norgesglass som jeg har vist dere før. Men nå har altså baderomsdør og toalettdøra fått hver sin også :-)

Går raskt mot helg så da da ønsker jeg dere en fantastisk helg :-) Her blir det mer bursdagsfeiring :-)

Ta vare på øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

4 kommentarer:

ELIN sa...

Gratulerer så mye til 5 åringen deres. Ønsker dere en kommende fin feiring i helgen. Klemmer fra Elin

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer so mykje til 5 åringen:)
Kos dåkke med feiring i helga!!!

Skjønne bilder av komglane og sparken♥

Klem frå Mette.

Den Grønne Baljen sa...

Grattis med 5 åringen... herlig spark dere har..nydelig patina og farge..: Ja vi sparket mye som barn..hele vinteren igjennom... når jeg er på i barndoms bygda på vinter tid..må jeg alltid ha meg en spark tur eller to


ha en fin feiring =))

Kerstin

Aia- Taubanevegen sa...

Gratulerer til Alva! :)

Kjempekoselig konglekurv!

God helg! Ønsker dere en ny og fin bursdagsfeiring! :)

Klem!