fredag 17. februar 2012

Helg :-)

 Nytt skilt på gangdøra :-) Kjøpte det på Bohus :-)

 Er i gang med nytt teppe :-) Denne gangen firkantet som jeg skal ha på stua...tror jeg. Må se resultatet først ;-) hehe :-) Skal ha hvit som hovedfarge,med litt innslag av farger som dere ser :-)


 Orkideen min blomstrer for 3 gang :-) Gøy når de kommer igjen :-)

Ønsker dere alle en flott helg :-)
Her skinner solen og er passe kaldt så regner med det blir mye uteaktiviteter på oss i helgen :-) herlig! Kake står i ovnen så da kan helga bare komme :-)

Ta vare på øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Så flott teppet ser ut,gleder meg til å se det ferdig. :)) Skiltet der kjøpte jeg også på Bohus,kjempefint.
Klem og god helg.
Yndige sko i forrige innlegg.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Alven (nydeleg navn du har:)

For eit skjønt skilt du har kjøpt!
Og teppet ser lekkert ut.Herlege fargar:)
So kjekt når orkideane kjem att.Den var skikkeleg fyldig of flott!

Ønsker deg ei god helg♥
Klem frå Mette.

Janne sa...

Øyeblikkene er viktige, sanne ord!
Gleder meg til å se et ferdigstilt teppe, spennende:))

God helg!
Klem Janne:)

Bente sa...

Nydelig, det skiltet.
Så fint det teppet var. Nydelige farger. Fikk lyst til å begynne på et teppe, jeg også.

klem Bente

Taaubanevegen sa...

Det er mye fint på Bohus! Skiltet du kjøpte var koselig, hyggelig velkomst! :)

Orkideer er nydelig! Veldig gøy når man får dem til å blomstre igjen! Ser ut til at en av mine orkideer har tenkt å "komme" seg igjen, får vente i spenning å se!;)

Fiiin søndag til deg og dine!