fredag 18. juli 2008

Har fått min første award :-)


Åpnet opp siden min i dag å ble gledelg overrasket over at jeg hadde fått en award av Lykkebo :-) Dette er min første award og jeg synes det var kjempekoselg å få en slik en :-) Tusen takk Lykkebo :-) Skal sende den videre men må tenke litt på til hvem :-) I dag skal jeg og samboern til sverige og vi skal innom Hem T Gårn ved charlottenberg i morgen :-) Gleder meg veldig til å spise lunsj der å kikke i butikken :-) Kjøper sikkert noe :-) Så skal nok ta noen bilder både der nede og av tingene jeg kjøper :-) Her er adressen dit : http://www.hemtgarn.se/ og bloggen er : http://hemtgarn.blogspot.com/ Ha en fin helg alle bloggere :-)

3 kommentarer:

Huset i skogen sa...

Å så heldig du er! Bildet på framsiden av siste utgave av Vakre hjem og interiør var jo fra der, så var inne og kikket på bloggen da det kom ut. Hun har et nydelig hjem og butikk. Håper du tar noen bilder så vi får se!
Ha en fin tur!

Klarafina sa...

Gratulerer med awarden!
Hem T gårn er en av de koseligste butikker jeg vet. Jeg er jo så heldig å bo ikke veldig langt derifra.
Ha en fin helg!

Therese sa...

Hvordan var butikken? Jeg leste artikkelen i Vakre hjem og ble bare sittende å drømme over de utrolige vakre detaljene i huset hennes. DET var drømmehjemmet det :)

Spent på å se hva du fikk kjøpt deg :)