onsdag 30. november 2011

Brukt og nytt :-)

Hei :-) Var innom bruktbutikken her en dag og da fant jeg denne søte statuen "kan du inte tala" :-) Har sett bilde av en slik flere steder før. Og nå er jeg en heldig eier av en :-)
Ellers går dagene i venting....ventetid i denne situasjonen er en prøvelse,men verst for den det gjelder.. Ber til høyere makter om at det går vår vei med denne situasjonen...

Kjøpte disse på Kid sist jeg var der,de skal jeg pynte julebordet med :-) Tror det blir fint sammen med resten av stæsjet mitt :-)

Imorgen er det julemesse på Herredshuset i Biri mellom kl 17-20 :-) Velkommen!

Hvil i fred tante Astrid og Berit...


Ta vare på hverandre!

Mange klemmer ifra Alven

2 kommentarer:

Magdalena sa...

så leit at du har mistet tanten!
nydelig bilde og fin tur langs mjøsa, den vakreste pynten finner man i naturen!
tenker på deg ,-
klem,magny

Anonym sa...

Så trist at du har mistet din tante,føler med deg. Søt figur. Takk for svar ang beis. :))
Goklem.