onsdag 8. februar 2012

Lamper og lys :-)

 Går mot lysere tider nå :-) Derfor er dette ett innlegg om lys :-) Kjøpte nye store lykter til å ha ute på trappen her,en på hver side :-)

 Var på salg på Bohus og kom over denne søte lampen :-) Ett tre av lys :-) Herlig! Så den måtte bli med meg hjem :-)



Mange forskjellige farger på  lys i messinglysestakene mine :-) Koselig å tenne disse om kvelden :-) Liker også å kombinere med flere farger :-)

Også må jeg vise dere pc'en jeg kjøpe for en mnd siden :-) Er den ikke fin?


Håper dere nyter disse fine vinterdagene :-) I dag har jeg og ungene vært ute å nytt solen og i kveld har vi vært på ski hele gjengen :-) Deilig!

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke :-)


Ta vare på øyeblikkene :-)


Klemmer ifra Alven :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

Å, så mye flott. Jeg ELSKER levende lys, synes de skaper så lun stemning, men er veldig glad for at solen lyser opp vinterdagene ute også! Stilig pc og! Klemmer fra Elin