mandag 10. januar 2011

Ryddet ut julen..

 I går ble julen ryddet ut her i huset..litt trist at julen er over allerede,men litt godt å få den ut også :-) Og stuen blir som ny uten all julepynten og rødfargen :-)

 Måtte bare ta med ett bilde av den nydelige guttevalpen min Leonardo :-) Han er blitt så stor,blir ett år i april og er allerede større enn Luna. Håper han ikke får trekk for det på ustilling :-) Planen er å stille ut alle tre hundene mine i april :-) Så må nok begynne å trene litt på å gå pent med minstejenta Arwen og Leonardo :-) Luna er flink på det heldigvis :-)

Gabriel i sin flotte hele Mariusdress fra Husfliden :-) Alva har en Mariuskjole :-)

Ønsker dere alle en flott uke :-) I dag er det mildvær og vi skal ut å gå lang tur :-) Herlig!!

Ta vare på hverandre :-)

Klemmer ifra Alven

4 kommentarer:

Cecilie sa...

her har også julen blitt pakka vekk. Deilig å få det gjort, men det blir litt tomt i huset når all pynten er borte...

nydelig dress gullgutten hadde fått seg, er så svak for slike tradisjonsmønstre - de er så fine

Prinsessa mi har fått seg mariuskjole i bursdagsgave i dag, til min sin store glede :)

ha en fin dag

Mitt hvite hus sa...

heisan

syns også det er litt vemodig med en gang man tar bort julepynten ..julegardinen tok jeg ned i dag..

Men godt etter en stund..

så skjønn Gabriell er blitt.. en stor gutt..

og lille vovven så skjønn..

ha en fin dag

klemmer 0))

Anonym sa...

Det er både godt og vemodig å pakke ned julen. Så yndig gutt og fin vovs du har. Kjempefin genser og.
Ha en fin kveld.
Klm:)

Datt sa...

Så skjønn den Mariusdress! Og herlige valpen! <3