torsdag 6. januar 2011

Vil vise dere.....

Vesken som min søster fikk i julegave :-) Her poserer min kjære mor med den :-) Har nå solgt over 30 forkjellige slike vesker :-) både på Epla,den gamle nettbutikken min og på bestilling utenom :-) Veldig artig at så mange går rundt med en veske fra meg :-) Har en ny bestilling på gang nå :-) Mange som har sagt til meg at jeg burde ta patent på det jeg designer,hvertfall det som bare kommer fra mitt hode som veskene,armbåndene og kjolene.. noen som vet kostnaden over en slik prosess?


Lokket er av ull,selve vesken er i kraftig gammelrosa bomullsstoff og foret er i offwhite bomullslerret :-) Bilde har jeg redigert på picasa og satt inn en nydelig tekst.. "Hver dag rummer evigheten" selve bilde overfører jeg på stoff ved å bruke rammelim :-) Heklet blomst og blonder :-)

Håper dere har fått en god start på det nye året :-) Og at resten av året blir godt for alle dere herlige lesere :-)

Ta vare på hverandre :-)

Klemmer ifra Alven

10 kommentarer:

Sivs verden sa...

Nydelig veske:))

Ha en fin torsdag!

Hilsen Siv

(eddas) sa...

nei det der aner jeg ikke noe om...men ikke dumt....hvis du finner ut av det så lag et innlegg om det...
Nydelige vesker...
kos deg
klemklem

Black Feathers sa...

Den vesken var helt nydelig. Å pa patent på det høres lurt ut. Nå vet ikke jeg noe om prosessen men finnes det ikke et patentkontor man kan ringe til? Noen søk på internett vil sikkert spore deg i riktig retning. ;)

Klem ;)

Unknown sa...

De er bare så lekre de veskene du lager! Du er kjempeflink:)
Og så gøy at du får så mange bestillinger på de...

Klem Line

Anonym sa...

Skjønner godt at du får mange bestillinger på disse,de er superskjønne.
Klem:)

Hege sa...

Supersøt veske - så flink du er!
Vet ikke hvordan man går frem med patent- men si fra om du finner ut av det, greit å fått vite hvordan dette fungerer:-)
Ha en kos kveld,
klem Hege.

Mitt hvite hus sa...

Nydelig veske..skjønner disse går unna...

klemmer =))

Datt sa...

Aaaw, den var nydelig, du er så flink altså!! <3

Hos Jorunn sa...

Takk for koselig hilsen og et riktig godt nytt år til deg også. Den vesken var bare helt nydelig, du er jo bare så kreativ!! Kanskje du kan få noen svar ang patent her:
http://www.baa.no/default.asp

Ha en fin helg, klem fra Jorunn

Lev Livet Lett Lokki sa...

Lekkert som alltid Alven - helt nydelig, skal si din søster var heldig :))
Ønsker deg et vidunderlig 2011!!
Varm klem fra Lokki