tirsdag 22. januar 2013

Litt av det ene og det andre :-)



 Over her ser dere en av årets fineste julegaver :-) fikk denne gamle "sangboken" og skjeen av ei god venninne :-) Elsker slike gaver :-) Så dekorative og vakre :-)


 Vil også vise dere bordet som min søster  har dekket :-) Når vi var der på minejulaften for ett par uker siden :-) Flinke søstra mi :-) med en stor sans for interiør :-) De har ett vakkert og stilrent hjem :-) Kanskje jeg får lov å ta noen bilder fra deres hjem så jeg kan dele det med dere ;-)



 En gammel vakker krukke..som jeg helt hadde glemt inni ett skap jeg sjeldent ser inn i.. Den har blitt brukt til å ha kulepenner og blyanter i..og er etter min far. Men nå skal den fram fra skapet og få ett nytt bruksområde :-)



Ei venninne av meg bruker sine løve glass til lys :-) Jeg har kun brukt mine til pasta..og til vase. Er norges glassene her i huset som har blitt brukt som lysestaker :-) men nå har altså løveglasset mitt fått ett nytt bruks område også :-)  Takk for inspirasjon til frøkna borti gata her ;-)



Har også en beskjed...Når jeg var på julemesse på Strandheim før jul så var det ei hyggellig dame som handlet en lin kjole av meg. Og hun bestilte en til i en mindre str..problemet er nå at jeg finner ikke igjen navn og adresse :-( Så om du følger med på min blogg å ser dette så vær så snill og send meg en mail med adressa di til ane-ole@hotmail.com :-)

Ønsker dere en fortsatt fin uke :-) Her er det kaldt :-( så har blitt lite med skiturer :-( håper det blir litt mildere nå :-) Har to syke små også.. minstemann har høy feber på 5 dag nå.  Mange som er syke nå. Men heldigvis går det over :-) Bare kjedelig når det står på ! Har også vært på Bygdekvinnelags møte forrige uke :-) Interessant :-) Og frister til gjentagelse :-) Har tidligere vært på historielagsmøte,og det er hvertfall noe jeg har lyst å vie mer tid til :-) Brenner for historie :-)

Nyt dagene og hverandre :-)

Klemmer ifra Alven :-)

5 kommentarer:

Hespe sa...

Forstår godt du ble glad for gaven fra venninnen din - så dekorativt og fint å ha liggende fremme!

Så flott din søster hadde gjort istand till minijulaften :) Kos å kunne sitte tilbords der!

Fin uke videre til deg!

Klem

Taubanevegen sa...

Riktig god bedring til de små! Håper dere andre slipper unna sykdom.

Veldig koselig med lys i Løve- glasset! :)

Nå skal jeg snart sette meg ned i sofaen ved peisen med noe varmt i koppen og bare slappe av! :) Ha en fin kveld! Klem

Hos Jorunn sa...

For en nydelig gave du fikk av din veninne, noe sånt hadde jeg blitt veldig glad for også. Søsteren din er flink til å pynte bord, det så helt nydelig ut. Hmm..Løveglass har jeg aldri hørt om, men det ble fint med lys! Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så fin gave fra venninnen,hun vet tydeligvis hva du liker hihi.:)) Nydelig dekket bord,det hadde vært gøy å se hennes hjem,det ser vakkert ut. :)) Søt krukke også. Ha en flott dag.
Klemmer.

Camilla Madelen sa...

Så fint dekket bord,Ane:-)