tirsdag 29. januar 2013

6 år...


6 år er gått siden minstejenta kom til verden :-) Tiden flyr..snart har vi enda ei skolejente :-) Søndag var vi 19 stk på familieselskap her :-) Og i går var det prinsesse bursdag :-) ble jammen meg 15 stk da også :-) Koselig! I dag har ungene hatt skidag i barnehagen,Tiril og jeg har gått oss en liten tur på ski :-) Godt at det ikke er så kaldt,men må ikke bli for mildt :-( Vil ikke at snøen skal bort riktig enda :-) Blomsten over her fikk jeg av min snille mor :-) Nydelig farge :-)


Alva på prinsesse bursdagen sin :-) Nydelige jenta mi :-)


Gleder meg stort til februar :-) Da skal jeg begynne å trene på treningsstudio igjen :-) Liker best styrketrening,men har en stor lidenskap for dans så blir nok litt zumba også.

Ta vare på øyeblikkene :-)

Klemmer ifra Alven

5 kommentarer:

Nennes sa...

Så nydelig jente da :) en flott prinsesse!

Gratulere :)

Ha en flott kveld:)

Taubanevegen sa...

Gratulerer så mye til både Alva og dere! Tenker prinsessa koste seg i selskapene sine! :) Barneselskap er en så ypperlig måte å få samlet familien, veldig kos. Og så er det jo alltid stas med vennebursdager for barna da! :)

Så flink du er som skal begynne å trene på treningsstudio. Jeg liker også styrketrening, men jammen er det så altfor, altfor lenge siden nå... Jeg burde bli like flink som deg!

Her sover de to små godt og kvelden skal jeg for det meste bruke til avslapping, litt blogglesing og kanskje ser jeg Grey`s.

Klem

Anonym sa...

Hei.:)
For en skjønn datter du har,gratulerer masse. :) Er så vidt i gang med trimmen jeg også etter jul, er alltid tungt å komme i gang igjen etter høytider.;)
Ha en koselig kveld.
Klem Mette.

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med dagen som var og for en utrolig vakker datter du har!! Skjønn blomst du fikk av din mor også:) Jeg skal begynne med litt hjemmetrening jeg, Zumba cd'en + div andre danse cd'er ligger klare..hihi...det er bare å starte egentlig! Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

Black Feathers sa...

Hi du.
Gratulerer så mye med den vakre datteren din. Hun har virkelig vakre øyne, sånn som deg. ;)

Tusen takk for koselige kommentarer. Trening ja, jeg skal igjen slepe meg til fysioterapauten min, så kanskje jeg kan bli bedre snart. ;)

Ha en flott uke.
Klem Eline. ;)