onsdag 10. februar 2010

Må bare tipse dere......

Om en butikk på nettet som lager de herligste klær :-) Mulig det finnes i norge..og om det gjør..HVOR????? Elsker denne buksen og toppen :-) Her er link til siden deres http://www.magnoliapearl.com/ (Håper det ikke gjør noe at jeg lånte bilde fra siden deres..? ) Ett annet klesmerke som jeg gjerne skulle hatt mer av er ODD MOLLY :-) men må nok vinne i lotto for å få råd til å kjøpe mye av det :-) men ønske seg er lov :-) Og unne seg litt inni mellom er også greit vel ;-)

Godnatta fra meg :-)

7 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Jeg vet desverre ikke om det i det hele tatt går an å kjøpe klær og kreasjoner av disse i Norge.... Men hun MAGNOLIA PEARL damen er bare helt rå!!

Har du sett bilder fra deres hjem?? Det er like fargerikt som damen selv.

Veldig artig!
Liv ;O)

Maliva`s verden sa...

Takk for tipset, nettsiden skal besøkes;o) God helg til deg fra Maliva

Magdalena sa...

rått!! helt rått!!
falt pladask for dette...

og pulsvarmerene er nydelige...
klemmer
¨¨*

irina sa...

Heisann !! jeg har linket til deg. Håper det er ok. men måtte bare vise de nydelige pulsvarmene.

Hvis ikke bare si i fra så fjerner jeg linken !!

klem

ELIN sa...

Så flott med tips! Takk skal du ha :) Klemmer fra Elin

(eddas) sa...

Nydelige klær...skal kikke inn der:)
ha en fin helg
klemklem

Shabbycharm sa...

Hei ..og takk for titten på min blogg....Har vært inne på mangolia pearl før og blir like dårlig vær gang.....Bare så råe klær der.Har ringt en del spesielle butikker som jeg trudde kunne ha slike klær...men nei.
Men håper dette kommer til Norge.
Skal prøve mere og gir tilbake mld hvis jeg finner noen butikker.
Ha en fin dag..;O))
Klem Bella