mandag 24. oktober 2011

"Nytt" bad med enkle grep :-) Og min nye favorittveske :-)

 I dag fikk jeg ett innfall :-) Ønsker meg jo som nevnt tidligere nytt bad,men ikke råd nå .. Så da får bruke det man har :-)

Tapentserte vinduene på skapdørene med Tildapapir :-) Synes det ble en enkel og fin forandring :-) Med enkle grep.
 Min nye veske :-) Laget av ett barneskjørt :-) Fikk den ideen i natt faktisk :-)  Skal sy flere som jeg kan selge i butikken :-)

 Fikk ny madonna av samboern i helga :-)

Nye SAGEN servietter :-) Vakkert!!

Ny uke nye muligheter :-)


Ta vare på hverandre!

Mange klemmer ifra Alven :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hola es hermoso todo, y esas servilletas me encantaron saludos desde México. Gina

Anonym sa...

Så lekkert det ble på badet,dette var smart,det skal ikke mye til. :) Flott veske og søte servietter og.
Klem Mette.

Unknown sa...

Så lurt med papir på skapene;)
Det ble jo riktig så koselig ♥
Og oooo, for en lekker veske, så flink du er!!

Klem Line