torsdag 20. oktober 2011

Sånn går no dagan :-)

Synes tiden flyr avsted.. Koselig med mørke høstkvelder :-) Koser meg med å lage ting til butikken :-) Men skulle gjerne hatt 30 timers døgn :-) Rekker ikke alt jeg vil...
Håper dere også nyter høsten :-) Har gått tur så og si hver dag siste ukene :-) Og har endelig fått begynt med styrketrening igjen :-) deilig! Gir overskudd og glede :-)
 Noen av årets lys som jeg laget i helga :-)

Lavendelputer :-) Dette er dagens prosjekt,har igjen å sy 16 til,men først ut på tur i skogen :-)

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke :-) Og jeg beklager at jeg har vært dårlig til å kommentere hos dere siste tiden :-( Lover å ta igjen etter butikken er åpnet :-)
Velkommen til nye følgere denne uken :-)

Ta vare på hverandre!
Mange klemmer ifra Alven

5 kommentarer:

Mailinn`s interiørblogg sa...

så mye fint du lager. Skjønner godt du har travle dager når du må lage varer til butikken. Har også laget masse masse lys som jeg skal gi bort i julegaver. Lavendelputene var nydelige. Skulle så gjerne hatt en symaskin jeg også. Så flnik du er som er ute å går tur hver dag. Her har det blitt alt for late dager i det siste da jeg ikke har noe lyst til å gå ut i et forferdelig regnvær. Men nå må jeg skjerpe meg litt. Deilig med ekstra energi og overskudd i hverdagen. Noe vi alle trenger. kos deg på tur i skogen og resten av dagen;)

Asbjørg sa...

Så mye flott du lager,ser ut som du har nok å henge fingrene i!

Unknown sa...

Så fine lys og lavendelputer ♥
Koselig med slike syssler:)

Klem Line

Aia- Taubanevegen sa...

Så mye lekkert! Gleder meg til å besøke butikken deres! :)

Masse lykke til med innspurten før åpningen!

GOD HELG til deg og dine! :)

ELIN sa...

Så produktiv og flink du er. Masse flott her, og godt at styrken kommer tilbake. Ønsker deg en flott helg. Klemmer fra Elin