fredag 16. november 2012

Enda mere PJONING og nytt familiemedlem :-)

 Her  i huset er det fortsatt pjoning som er mest populært,selv om jeg også har fått laget mye annet :-)
Har pjonet votter til samboern,meg selv og ei venninne og disse over her er i str baby og planen er å selge de som ett sett sammen med sokker på julemesse :-)

Her er 1 sokk ferdig, nr 2 blir ferdig i kveld :-) Ellers så har jeg bakt noe som heter mjølgamp i dag :-) Kake ifra Gausdal :-) God gammeldags oppskrift :-) Veldig godt og enkelt :-) Greit å ha liggende i frysern når det kommer kaffebesøk også :-)
 
 Her har jeg pjonet en mobilholder :-)

Og her har vi MÅNE :-) en herlig katt på nå 10,5 uke :-) Han var sååå velkommen og etterlengtet :-) Går veldig greit med han og hundene heldigvis :-) Han for mye kos..nesten litt for mye kanskje,alle ungene her er jo forelsket :-) Og det samme er jeg :-) hver kveld legger den seg på fanget mitt og maler..har virkelig savnet å ha katt! Må nok innrømme at jeg er to prosent mer kattemenneske enn hundemenneske...men elsker alle dyr,slik har jeg alltid vært.
På søndag skal ei venninne og jeg være litt fjortis..vi skal nemlig på  kino å se Twillight ;-) gå litt tilbake i ungdommen..Er litt barnslig fasinert av den serien,lest alle bøkene...to ganger ;-) hihi..

Men nå står hvitløken og camemberten til gratinering i ovnen..nam nam :-) Ha en fortryllende helg :-)

Ta vare på øyeblikkene og hverandre :-)

Klemmer ifra Alven :-)

9 kommentarer:

ELIN sa...

Nydelige ting du har laget :) Og for en herlig liten kattunge. De er så søte når de er små, og veldig kos når de ligger på fanget og maler. Vi har jo to katter selv så vet hvordan de er he he. Ønsker deg en super helg med kinobesøk! Klemmer fra Elin

Janne i Fagerlia sa...

Meget smakfullt med fargene du har valgt :)

Anonym sa...

Så nydelige ting du lager altså,kan ikke få sagt det nok. :)) Nusselig kattepus.
Klem Mette.

Huldra sa...

Nommin! Gratulerer så mye med den herlige firbente.
Flotte saker du har laget også :)

sylvia sa...

Hi.
Nydelige ting du pjoner,
Å katten er jo kjempe søt.
Så skjønn,
Håper det går bra med dere alle å at Gabriel er bra.
Ha en fin fin helg,
Klem fra meg til deg

Hos Jorunn sa...

Åhh..så søt liten pusunge!! Gratulerer med nytt familiemedlem, det blir nok mye underholdningsverdi fra denne sjarmøren i lang tid fremover..hihi..

Så fine ting du har laget og så herlige farger!!

God helg, klem fra Jorunn

Fjordheim sa...

Ikke bare bare noen ganger å få til noe nytt,
Husker ikke hva jeg skrev, men det var fine votter og sokker du har laget.
Jo og så hadde dere fått en fin liten pus. Her har vi to. Kattemor eg en voksen sønn. Stort sett så går de godt overens, men det hender de krangler litt. hehe.
Ha ei herlig helg :)

Taubanevegen sa...

Babyvottene + sokkene var bare helt skjønne, nydelige farger! :) De kommer du til å få solgt lett!

Kos deg på kino i dag! :)

Klem

Cecilie sa...

Så søte ting du har laget! Jeg har også prøvd meg på pjoning, gøy! :)

Nydelig liten katt forresten! :D