søndag 26. juni 2011

Bloggtørke...men litt kreativ :-)

Ett nytt armbånd  i tovet ull,sydd på blonder,ferskvannsperler og swarovski krystaller :-) Selv om jeg har litt bloggtørke nå så er det ikke stille og rolig her i huset. Maler rom,ommøblerer og bytter rom :-) Bilder kommer! Oppe i alt dette har jeg faktisk klart å være litt kreativ også :-)
 Ny veske med bilde av Picasso maleri på :-) En av mine absolutte favorittbilder!
Vesken er i lin og foret i tykk gammelrosa bomullsstoff :-) En eldre gardinkappe har jeg sydd på nederst :-)

Ønsker dere alle en flott ny uke :-) Skal komme sterkere tilbake! Lover!

Ta vare på hverandre!

Mange klemmer ifra Alven :-)

8 kommentarer:

LIPSY sa...

For en fin side! Jeg blogger om mine kreative krummspring selv. En dog litt mer nybegynner ;)

http://lipsy1202.blogspot.com/

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Akk,so flink du er!!!! Den veska var berre sooooo skjønn♥ Romantisk, akkurat slik eg likar det...

Ønsker deg ein fin sommar!!!!
Vi bloggast;)
Klem frå Mette.

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har laget....

Ønsker deg fine sommer dager.

Klem O=)

Villblomsten sa...

Så mye fint du har laget :-)
Vesker og klær :-)
og mange flotte bruktfunn også :-)

Anonym sa...

Så super nydelig veske. Armbåndet også forøvrig;)
Nå har jeg fått "oppskriften" på å male skinn/sky. Direkte sitert fra min venninne:
" Du må male med olje, ellers vil det ikke sitte. Det lønner seg også å grunne med en primer på sprayboks som de har på Clas Ohlsson, denne er faktisk vannbasert." Det var oppskriften! Primer er jeg litt usikker på hva er, men det vet de vel på en faghandel?! Jeg skal prøve dette på to gamle skinnstoler vi har på hytta. Venninnen min hadde malt i linfarge og det ble nydelig. Spennende å se hva du gjør med dine stoler. Våger du å prøve?
Klem

Anonym sa...

For en fin blogg du har!
Nydelig armbånd og veske!! kjempe flink er du!

Bente sa...

Så mye fint du lager. La meg som følger hos deg

Klem

Hos Jorunn sa...

Åhh...det armbåndet var lekkert og vesken også!! Du er heldig som har evnen til å lage så mye fint. Klem fra Jorunn