tirsdag 14. juni 2011

Pinsehelgen :-)

 Hei alle sammen :-) I helgen har vi fått gjort litt av hvert. Årets første svømmetur ble det på Båtshaugtjernet etter en rotur :-) Nydelig vær var det også :-) Etterpå fikk vi deilig grillmat hos svigers  :-) På Pinseaften hadde vi venner til middag :-)   Veldig koselig!  Serverte hjemmelaget tomatsuppe med mye smak og grønnsaker,pluss hjemmelaget focaccia. Deilig og lett mat :-) avsluttet med en frisk og deilig Pavlova til dessert :-) Over her ser dere litt av hvordan jeg dekket bordet :-) Gammelt Egersund servise og sølvbestikk i Rosemønster.
I går tok jeg med meg symaskinen ut i finværet for å sy nye trekk til uteputene mine :-) Synes de ble sommerlige og søte :-)

Ønsker dere alle en flott uke :-) Håper solen skinner!

Ta vare på hverandre!

Klemmer ifra Alven

6 kommentarer:

Knutepunktet sa...

Nydelig putetrekk :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Høyrest ut som ei koseleg pinse:)Og so bade da!!! Her bader vi i regn...

Nydelege trekk du har sydd og bordet var so koseleg pynta:)So fint det sølvbestikket♥

Ønsker deg ei fin, ny veke.
Klem frå Mette.

Hos Jorunn sa...

Hei! Så lekkert trekk du har sydd, herlige farger. Så fin du var i brylluppet også!! Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Anonym sa...

Hei.
Så skjønne trekk du har sydd deg.
Høres ut som du har hatt en deilig pinse. Her har det langt fra vært noe badevær men vi håper.
Klem Mette.

h.espe sa...

Hei, og takk for gode ord hos meg!

Uteputene dine ble skikkelig sommerlige og fine ♥♥ Gøy å kunne fornye seg, og ekstra gøy når man har gjort det selv!!

Høres ut som pinshelgen var perfekt, og nå er det sannelig snart helg igjen - håper den blir like fin!!

Goklem fra Hildegunn

Anonym sa...

Kanskje du har funnet det ut allerede? Olje eller vann. Jeg skal ringe venninnen min med en gang:)
Jeg er sikker på at det blir råflott:)