onsdag 29. juni 2011

Stol før og etter!

 Slik så altså stolen ut før...

 Og slik ble resultatet av den ene stolen :-) Hadde begynt å fjerne trekket på den andre stolen ( litt av en jobb når man ikke har rette verktøyet :-( ) Da jeg fikk ett utrolig godt tips av denne damen :-) Om å male :-) For man kan visst male skinn og skai :-) SUUUPER ide :-) Så tusen takk Fru Ask Wilhelmsen!!

Brukte interiørmaling i olje. Gammelrosa og hvit :-) Den skal stå på soverommet vårt tror jeg :-)

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke :-)
Ta vare på hverandre!

Mange klemmer ifra Alven

17 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gurimalla so flott stolen vart!!!! DEN skjønne fargen♥
Og so male da...so genialt!!!!
Det var nytt for meg;)
Skal tru om eion kan male stoff også???
Ønsker deg ein fin torsdag.
Klem frå Mette.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Den ble da fin. Kjempefin.
Klem:)

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei
Wao... så flott den ble !
Og fargen var jo bare herlig

ønsker deg en flott dag
klem fra Anita S

Mira sa...

Den blei kjempefin! Så genialt! Går det bra å male altså?

Ønsker deg ein fin torsdag!Klem,

Aia- Taubanevegen sa...

Å, så flott stolen var! Så greit å kunne male den da! Visste ikke at det gikk an jeg- takk for tipset! :)

Ha en flott dag! :)

sylvia sa...

hei,
men å stilig dette var da, kan man virkelig male skinn, var det vanskelig?
så fin den ble,
klem fra sylvia

Dronninghuset sa...

knallstilig stol... så lekker. masse fint du har funnet på bruktsalg også ser jeg lenger ned på bloggen...
ønsker deg en fin dag.
regner her i dag etter skikkelig hot dag i går.
klem Tove

Christine sa...

Så flott det ble!!! Den stolen kunne jeg godt tenkt meg altså;)

Så flink du er=)

Klem fra Christine

Alba Linea sa...

wow! looks absolute great!
best wishes! di
;0)

LYKKEBO sa...

For en genial ide! Stolen ble jo super fin! Nydelig farge...

Mette`s hus og hjem sa...

Stolen ble kjempefin, så smart å male da :)

Håper du får en fin morgendag
Klem Mette :)

moa sa...

wow..!
som du tryller ane..
den ble jo helt nydelig!
du er bare så flink!
& 1000 takk for koselig gratulasjon
fra deg, det satte jeg pris på!
ønsker deg en finfin helg -
*moaklem

Mitt hvite hus sa...

Wow...dette ble råstilig..brukte du kost eller rull når du malte??

var det vanskelig å få det jevnt?

Klemmer kerstin

Knutepunktet sa...

Jøsses..var ikke klar over at man kunne male skinn. Det blei jo utrolig fint!

Hos Jorunn sa...

Fy søren så flott stolen ble og jeg likte godt den vakre lyse rosafargen. Det er utrolig gøy å pusse opp møbler når resultatet blir så fint som dette! Fortsatt god sommer, klem fra Jorunn

Anonym sa...

Sååååå nydelig stolen din ble:))
Er det linfarge du har malt med, eller hva heter fargen? Virkelig nydelig. Godt du ble fornøyd:)

Ha en nydelig dag..
Klem

Anonym sa...

Haunches them, couple races were modern assertion regarding yoke son. http://edaime.com