lørdag 11. juni 2011

Hvit spraylakk og gamle dukker :-)

 Hei :-) Var på bruktbutikk her om dagen å kjøpte noen ting som skulle få seg en omgang med lakk :-) Denne søte jenta ble så fin i hvit :-) Lot det være igjen litt "skygger"
 Denne søte lysestaken ble også mye finere i hvit synes jeg :-)

 En messingklokke ble hvit :-)
 Gamle dukker fra jeg var liten :-) Denne er så søt :-)
 Denne var også min,men var nok den over som var favoritten min.Husker jeg synes hun så litt ond ut og det er jeg egentlig litt enig i ennå...
Kjøpte dynetrekk på salg på Hansen og Dysvik som jeg skal sy nytt trekk til noen hageputer :-) Viser dere ferdig resultat over helgen.
Ønsker dere en flott pinseaften :-) Vi skal ha middagsgjester om ett par timer :-)

Ta vare på hverandre!

Klemmer ifra Alven

6 kommentarer:

h.espe sa...

Takk for tipset - det må jeg få testet ut!

Så masse flotte ting du viser, og sprylakk gjør helt klart susen, for dette ble flott! Skjønne dukker fra barndomen - hi, hi, må nesten si meg ening, men den ene dukken så litt "ond" ut..;o)

Ønsker deg en flott pinsehelg - kooose deg masse!!!

Goklem fra Hildegunn

Lykkeliten sa...

Utrolig hva litt lakk kan gjøre!
Jeg har ohså funnet litt av hvert på brukthandelen som skal lakkes, jeg må bare ta meg sammen og få gjort det!

Ha en koselig moddag og en fortsatt god åinse.

Klem Lykkeliten

Mitt hvite hus sa...

Skal bare litt lakk til så vips er det en ny ting man har...

Kosleige ting du har fått deg..

kos deg masse med besøk

klemmer =))

Anonym sa...

Så nydelige ting du har:) Den dukken i bilder nr.4, minner meg om barndommen:)
Så smart å sy om dynetrekk:)
Du lager jo sååååå flotte ting:)
Fortsatt god pinse:)
Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So lurt å spraye:)Nydelege ting du viser!!!
Og dei to dukkene frå din barndom var no kjempesøte da♥ Heldig du er som fortsatt har dei:)

Fortsatt god pinse!!!
Klem frå Mette.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herlege funn! Eg elsker å gå i bruktbutikker og loppiser! Nesten eit lite kick;)
Ha ei fortsatt fin pinse!
Klem:)