fredag 9. mars 2012

3 år siden....

 Kom Gabriel til verden på St.Olavs i Trondheim :-) Over her ser dere mitt første møte med min lille engel :-) Han ble sendt rett til undersøkelser og jeg fikk ikke sett han før det hadde gått 2 timer....to laaaange timer. Så du kan tro det var deilig når jeg endelig fikk han i armene mine :-) Var jo litt spesielt siden vi ikke helt visst hva som feilte han...

Her er godgutten i dag :-) Han skal feires både i dag og på familiebursdag på søndag :-)

Ønsker dere en fantastisk helg :-)

Ta vare på øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven

5 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer so mykje med 3 år`s dagen til Go`guten♥ Skjønne bilder:)Og ja,tida går so fort!
Kos dåkke masse i helga.
Klem frå Mette.

Berit sa...

Gratulerer med dagen!
Her er det også feiring i dag, iallefall en liten en :) Lykken er stor for bestefar hadde pc i pakken, så da gjør det vel ingenting at mor reiser bort et par netter...

Kos dere!!!

Mira sa...

Gratulerer med 3 års dagen Gabriel!

Klem,

Taubanevegen sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Nydelige bilder!

Kos dere med feiring og ha en fortsatt fin helg! :)

Klem, Aia

Hos Jorunn sa...

En forsinket gratulasjonshilsen til Gabril, for en nydelig gutt!!
Klem fra Jorunn